29.04.2020 Середа

                       29.04 2020.     Біологія. 8 клас
Тема. Порушення роботи імунної  системи.
 Завдання № 1.
Опрацюйте матеріал підручника  на стор.186-187. Запишіть  у зошит наступні терміни: алергія, аутоімунні захворювання
 Завдання №2. Дайте відповіді на запитання 1-4 на стор. 187
Завдання №3. Ознайомтесь з інформацією за посиланням: http://tvoemisto.tv/exclusive/son_obiymy_i_filizhanka_kavy_imunolog_pro_te_yak_buty_zdorovishymy_91885.html та складіть поради для зміцнення імунітету підлітка.
Виконані 2-3 завдання сфотографуйте та надішліть  на ber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.

                     
        

                         29.04 2020.     Біологія. 10 клас
                Тема. Ембріогенез людини.

Завдання № 1. Опрацюйте  текст в підручнику на стор.247-249 а також презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-embriogenez-lyudini-118903.html

Завдання № 2. Виконайте лабораторну работу  за інструкцією що на стор.249-250 підручника.

Виконану лаб.роб. сфотографуйте та надішліть  на ber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



                         29.04 2020.     Біологія. 7 клас

                    Тема. Практична робота №7. Визначення форм поведінки тварин.

Пригадайте!
   Які є форми поведінки?
   Які форми поведінки переважають у хребетних тварин?
   Які переваги  інстинктивної поведінки?
   Які переваги має умовно-рефлекторна поведінка?
   Які недоліки має умовно-рефлекторна поведінка?
Виконайте практичну роботу сфотографуйте та надішліть  на ber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com

Тема . Визначення форм поведінки тварин
 Мета: ознайомитися з особливостями форм поведінки тварин і навчитися їх розрізняти.
Обладнання та матеріали: відеофрагменти або описи форм поведінки різних тварин, проектор, комп’ютери або інші засоби для демонстрування відеофрагментів, підручник, зошит.
Хід роботи
1. Ознайомтеся з різними формами поведінки тварин за описом
2. Впишіть у таблицю назву форми поведінки, яка відповідає опису
№ опису
Опис поведінки
Форма поведінки
1
Собака гавкає на людей або тварин, які проходять повз двір, у якому він живе

2
Бджоли протягом літа збирають нектар і перетворюють його на мед, який накопичують у стільниках

3
Шпак приносить до свого гнізда комах і годує ними своїх пташенят

4
Півень настовбурчує свій хвіст і походжає перед курками

3. Використовуючи матеріали підручника та інших джерел поясніть, які ознаки дозволяють впізнати різні форми поведінки тварин. Відповідні ознаки впишіть у таблицю.
Форма поведінки тварин
Характерні ознаки форми поведінки
Харчова поведінка

Шлюбна поведінка

Територіальна поведінка

Батьківська поведінка

4. За результатами практичної роботи сформулюйте висновок, у якому поясніть, яке пристосувальне значення має поведінка тварин.


              29.04.2020.  Природознавство. 5 клас
Тема. Узагальнюючий урок з теми  «Планета Земля як середовище життя організмів».

Виконайте різнорівневі завдання, сфотографуйте та надішліть  на Vіber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.


Початковий рівень
У завданнях 1 – 6 виберіть одну правильну відповідь
1.До властивостей живих організмів НЕ належить:
А живлення                                    Б дихання
В забарвлення                                Г ріст.
2.  Основною ознакою рослин є їх здатність:
А рости                                                     Б утворювати органічні речовини з
В поглинати з навколишнього                   неорганічних;
    середовища воду                                  Г  дихати.
   
3. Рослиною, яка не має квітки є:
А верба                                           Б береза
В цибуля                                         Г папороть.
4. До основних частин клітини НЕ належить:
А оболонка                                     Б ядро
В плазмоциста                                Г цитоплазма.
5. Органи людини та звірів, що забезпечують надходження до організму кисню і виведення з нього вуглекислого газу:
А нирки                                           Б шлунок
В легені                                           Г серце.
6. Найбільш мінливим середовищем життя є:
А водне                                           Б ґрунтове
В наземно-повітряне                     Г живі організми.
Середній рівень
У завданнях 7 – 8 виберіть дві правильні відповіді
7. Пристосуванням до життя у ґрунті є:
А довга шерсть                              Б перетинки між пальцями
В великі очі                                    Г добре розвинений нюх.
8.   До безхребетних тварин належать:
А восьминіг                                    Б голуб
В ящірка                                         Г черв’як.

У завданнях 9 – 10 встановіть відповідність (до слова, позначеного цифрою доберіть відповідний йому термін чи опис , позначені буквою)
9. Встановіть відповідність між твариною та її способом пересування
Тварини                                        Спосіб пересування      
1 Сокіл;                                     А Стрибання;
2 Гепард;                                   Б Повзання;
3 Кенгуру.                                 В Біг;
                                                  Г Політ.
10. Встановіть відповідність між грибом та групою, до якої він належить
  Група                                         Гриби
1 Гриби-паразити;                   А Печериці;
2 Цвілеві гриби;                       Б Сажковий гриб;
3 Шапинкові гриби.                 В Дріжджі;
                                                 Г Мукор.
Достатній рівень
У завданнях 11 – 16 вставте пропущені слова
11. Рослини, які людина спеціально вирощує для отримання певних продуктів, називаються ____________________.
12. Руйнівниками в екосистемі є: ______________, ____________. ______________.
13. Коливання температури у водному середовищі, в порівнянні з наземно-повітряним ______________.
14. Тварини, на відміну від рослин, живляться ___________ органічними речовинами.
15. Птахи, що на зимівлю відлітають у місцевості зі сприятливими умовами існування називаються _______________.
16. У тіньолюбних рослин розміри листків ____________.

Високий рівень. Виконайте одне завдання на вибір.
Дайте повну відповідь
17.  Опишіть зв’язки між організмами.
18. Як тварини переживають дію низьких температур?



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога