29.04.2020
Середа
29.04
2020. Біологія. 8 клас
Тема. Порушення
роботи імунної системи.
Завдання № 1.
Опрацюйте матеріал підручника на стор.186-187.
Запишіть у зошит наступні терміни: алергія,
аутоімунні захворювання
Завдання №2. Дайте відповіді на запитання
1-4 на стор. 187
Завдання №3.
Ознайомтесь з
інформацією за посиланням: http://tvoemisto.tv/exclusive/son_obiymy_i_filizhanka_kavy_imunolog_pro_te_yak_buty_zdorovishymy_91885.html та складіть поради для
зміцнення імунітету підлітка.
Виконані 2-3 завдання сфотографуйте та
надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
29.04
2020. Біологія. 10 клас
Тема. Ембріогенез людини.
Завдання № 1. Опрацюйте
текст в підручнику на стор.247-249 а також презентацію
за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-embriogenez-lyudini-118903.html
Завдання № 2. Виконайте
лабораторну работу за інструкцією що на
стор.249-250 підручника.
Виконану лаб.роб. сфотографуйте та надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
29.04
2020. Біологія. 7 клас
Тема. Практична робота №7. Визначення
форм поведінки тварин.
Пригадайте!
♦ Які є форми поведінки?
♦ Які форми поведінки переважають у хребетних тварин?
♦ Які переваги інстинктивної поведінки?
♦ Які переваги має умовно-рефлекторна поведінка?
♦ Які недоліки має умовно-рефлекторна поведінка?
Виконайте практичну роботу сфотографуйте та надішліть на Vіber (050 1364327) або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
Тема . Визначення форм поведінки тварин
Мета: ознайомитися з
особливостями форм поведінки тварин і навчитися їх розрізняти.
Обладнання та
матеріали: відеофрагменти або описи форм поведінки різних тварин, проектор,
комп’ютери або інші засоби для демонстрування відеофрагментів, підручник,
зошит.
Хід роботи
1. Ознайомтеся з
різними формами поведінки тварин за описом
2. Впишіть у таблицю назву форми поведінки, яка
відповідає опису
№ опису
|
Опис поведінки
|
Форма
поведінки
|
1
|
Собака гавкає на людей або тварин, які
проходять повз двір, у якому він живе
|
|
2
|
Бджоли протягом літа збирають нектар і
перетворюють його на мед, який накопичують у стільниках
|
|
3
|
Шпак приносить до свого гнізда комах і
годує ними своїх пташенят
|
|
4
|
Півень настовбурчує свій хвіст і
походжає перед курками
|
|
3.
Використовуючи матеріали підручника та інших джерел поясніть, які ознаки
дозволяють впізнати різні форми поведінки тварин. Відповідні ознаки впишіть у
таблицю.
Форма поведінки тварин
|
Характерні ознаки форми поведінки
|
Харчова поведінка
|
|
Шлюбна поведінка
|
|
Територіальна поведінка
|
|
Батьківська поведінка
|
|
4. За
результатами практичної роботи сформулюйте висновок, у якому поясніть, яке
пристосувальне значення має поведінка тварин.
29.04.2020.
Природознавство. 5 клас
Тема. Узагальнюючий урок з теми «Планета Земля як середовище життя
організмів».
Виконайте різнорівневі завдання, сфотографуйте та
надішліть на Vіber (050 1364327) або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
Початковий рівень
У завданнях 1
– 6 виберіть одну правильну відповідь
1.До властивостей живих організмів НЕ належить:
А
живлення Б дихання
В
забарвлення
Г ріст.
2.
Основною ознакою рослин є їх здатність:
А рости
Б утворювати органічні речовини з
В поглинати з навколишнього неорганічних;
середовища воду Г
дихати.
3. Рослиною, яка не має квітки є:
А
верба
Б береза
В
цибуля
Г папороть.
4. До основних частин клітини НЕ належить:
А оболонка Б
ядро
В плазмоциста Г
цитоплазма.
5. Органи людини та звірів, що забезпечують
надходження до організму кисню і виведення з нього вуглекислого газу:
А
нирки
Б шлунок
В
легені
Г серце.
6. Найбільш мінливим середовищем життя є:
А
водне
Б ґрунтове
В
наземно-повітряне Г живі організми.
Середній
рівень
У завданнях 7
– 8 виберіть дві правильні відповіді
7. Пристосуванням до життя у ґрунті є:
А
довга шерсть
Б перетинки між пальцями
В
великі очі
Г добре розвинений нюх.
8. До
безхребетних тварин належать:
А
восьминіг
Б голуб
В
ящірка
Г черв’як.
У завданнях 9
– 10 встановіть відповідність (до слова, позначеного цифрою доберіть відповідний
йому термін чи опис , позначені буквою)
9. Встановіть відповідність між твариною та її
способом пересування
Тварини Спосіб
пересування
1 Сокіл; А
Стрибання;
2 Гепард; Б
Повзання;
3 Кенгуру. В Біг;
Г Політ.
10.
Встановіть відповідність між грибом та групою, до якої він належить
Група Гриби
1 Гриби-паразити;
А Печериці;
2 Цвілеві гриби;
Б Сажковий гриб;
3 Шапинкові гриби.
В Дріжджі;
Г Мукор.
Достатній рівень
У завданнях 11 – 16 вставте пропущені слова
11. Рослини, які людина спеціально вирощує для
отримання певних продуктів, називаються ____________________.
12. Руйнівниками в екосистемі є: ______________,
____________. ______________.
13. Коливання температури у водному середовищі, в
порівнянні з наземно-повітряним ______________.
14. Тварини, на відміну від рослин, живляться
___________ органічними речовинами.
15. Птахи, що на зимівлю відлітають у місцевості
зі сприятливими умовами існування називаються _______________.
16. У тіньолюбних рослин розміри листків
____________.
Високий
рівень. Виконайте одне завдання на вибір.
Дайте повну
відповідь
17. Опишіть зв’язки між організмами.
18. Як
тварини переживають дію низьких температур?
Комментарии
Отправить комментарий