24.04.2020.   Біологія. 7 клас
Тема. Еволюція поведінки тварин.

Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор. 190-191 та презентацію за посиланням: https://teachua.com/biology/2794-prezentacija-qevoljucija-povedinky-tvarynq
Завдання № 2.  Дай відповіді на запитання слайда № 10.
Завдання №3 . Виконай тестові завдання
1. Укажіть прізвище вченого, якого вважають одним із засновників етології:
а) Н. Тінберген; б) Ч. Дарвін; в) І. Павлов; г) К. Лінней.

2. Визначте, прикладом чого є реакція наслідування у птахів: а) безумовного рефлексу; б) таксису; в) імпринтингу; г) хомінгу.

3. Визначте назву поведінки, яка формується на основі індивідуального досвіду тварини: а) умовна; б) соціальна; в) спадкова; г) набута.
4. Визначте, прикладом якої форми поведінки є грумінг: а) дослідницької поведінки; б) кормової поведінки; в) гігієнічної поведінки; г) гри.

5. Укажіть групу тварин, представникам якої притаманна ехолокація: а) комахи; б)ссавці; в) амфібії; г) рептилії.

6. Зазначте характерну рису анонімних угруповань тварин: а) кожний із членів «знає в обличчя» всіх інших; б) можливий розподіл ролей; в) спостерігають найпростішу ієрархію - лінійну; г) сигнали поширюються безадресно.

7. Назвіть тварину, яка веде поодинокий спосіб життя: а) медоносна бджола; б) зозуля звичайна; в) кенгуру гігантський; г) шимпанзе звичайний.

8. Укажіть літеру грецького алфавіту, якою позначають перше місце в ієрархії домінування тварин: а) а (альфа); б) (З (бета); в) 0 (тета); г) ш (омега).

9. Визначте, як дослідники називають особину, що не узгоджує свої дії з діями інших членів угруповання: а) домінантом; б) омега-особиною; в) бета-особиною; г) асоціальною особиною.

10. Укажіть відстань розташування їжі від вулика, якщо бджола-розвідниця виконує простий коловий танок: а) у межах до 100 м; б) понад 100 м; в) понад 100 м у напрямку півдня; г) понад 100 м у напрямку півночі.

11. Укажіть прізвище вченого, який відкрив «мову танців» медоносної бджоли: а) Н. Тінберген; б) К. Лоренц; в) К. Фріш; г) Ч. Дарвін.
12. Укажіть сигнали, які насамперед використовують тварини, що перебувають на великій відстані в лісах: а) зорові; б) звукові; в) хімічні; г) електромагнітні.


Відповіді надішли на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com

                  


                  24.04.2020.   Біологія. 8 клас
                     Тема. Імунна система.

Завдання № 1. Опрацюй параграф 53
 Попови свій біологічний словник термінами: імунітет, фагоцитоз, клітинний імунітет, гуморальний імунітет, антитіла, природний імунітет, штучний імунітет, лікувальна сироватка, вакцина, щеплення.

Це важливо!
Імунітет:  неспецифічний    і   специфічний                                                                                                    
 Неспецифічний -кожа, травна система, дихальна система.
Специфічний-антітела, Т-лімфоцити.(форма імунітету, при якій організм  здатний розпізнати і знищити тільки певний вид мікроорганізмів)
  Види  імунітету
А .Природжений наслідує дитиною від матері.
Б.Набутий з'являється після перенесення інфекційних захворювань.
Штучний
А.Активный з'являється після вакцинації.
Б. Пасивний з'являється при  дії лікувальної сироватки.   

Завдання № 2. «Закінчи речення».
1.Здатність організму захищати власну цілісність, біологічну індивідуальність і сталість внутрішнього середовища називається …
2.Чужорідні речовини для організму, що здатні спричинювати імунну реакцію, називаються …
3.Лейкоцити-«пожирачі» називаються …
4.Імунітет, який забезпечують фагоцити, називається …
5.Клітинний імунітет був відкритий …
6.Крім клітинного імунітету є імунітет …
7.Теорію гуморального імунітету розробив …
8.Імунітет, який забезпечують антитіла, називається …
9.До центральних органів імунної системи відносять …
10.До периферичних органів імунної системи відносять …
Завдання №3.Розв’яжи біологічні задачі.
Задача №1. Що повинен взяти із собою лікар у вогнище інфекційного захворювання – вакцину чи сироватку? Чому?
Задача №2. Щоб потрапити в наложниці до турецького султана однієї краси було замало: було потрібно показати шрам від щеплення проти віспи. В османській імперії всім дівчаткам за допомогою голки вносили гній хворих у подряпину на руці. Цей метод, що викликає легкі форми захворювання був названий варіоляцією. У 18 столітті Європа довідалася про неї завдяки дружині англійського посла в Туреччині леді Монтегю. В арабів існував інший варіант попередження даної хвороби: дітям давали настій із струпів віспяних хворих. Найбільш старий і хворобливий спосіб вакцинації був винайдений давніми слов’янами. Вони для профілактики стьобали один одного прутами, змоченими у виділеному гної із свіжих віспин. То про який вид імунітету говориться в даному тексті?

Відповіді надішли на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com




                       24.04.2020.   Біологія. 11 клас
Тема. Узагальнення з теми «Застосування результатів біологічних досліджень».

Завдання №1. Повтори основні положення теми «Застосування результатів біологічних досліджень» на стор. 196

Завдання №2. Виконай тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/zastosuvannya-rezultativ-biologichnih-doslidzhen-u-selekci-297370.html
Відповіді надішли на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com





                 24.04.2020.   Основи здоров’я. 9 клас
Тема.   Концепція національної безпеки України.

Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор.136-140.

Завдання №2. Проаналізуй схему на стор.137-139. Запиши сфери національної безпеки України.
Завдання №3. Виконай ситуативні завдання (стор.140)
Завдання№4.Чи існує, на твою думку, зв’язок між ефективною системою освіти і політичною, економічною та соціальною  стабільністю у країні? Обгрунтуйтуй.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога