24.04.2020. Біологія. 7 клас
Тема. Еволюція
поведінки тварин.
Завдання
№1. Опрацюй текст підручника на стор. 190-191 та презентацію за посиланням: https://teachua.com/biology/2794-prezentacija-qevoljucija-povedinky-tvarynq
Завдання № 2. Дай відповіді на запитання слайда № 10.
Завдання №3 . Виконай тестові
завдання
1. Укажіть прізвище вченого, якого
вважають одним із засновників етології:
а) Н. Тінберген; б) Ч. Дарвін; в) І.
Павлов; г) К. Лінней.
2. Визначте, прикладом чого є реакція наслідування у птахів: а) безумовного
рефлексу; б) таксису; в) імпринтингу; г) хомінгу.
3. Визначте назву поведінки, яка
формується на основі індивідуального досвіду тварини: а) умовна; б)
соціальна; в) спадкова; г) набута.
4. Визначте, прикладом якої форми
поведінки є грумінг: а)
дослідницької поведінки; б) кормової поведінки; в) гігієнічної поведінки; г)
гри.
5. Укажіть групу тварин, представникам
якої притаманна ехолокація: а) комахи; б)ссавці;
в) амфібії; г) рептилії.
6. Зазначте
характерну рису анонімних угруповань тварин: а) кожний із членів «знає в обличчя» всіх
інших; б) можливий розподіл ролей; в) спостерігають найпростішу ієрархію -
лінійну; г) сигнали поширюються безадресно.
7. Назвіть тварину, яка веде поодинокий
спосіб життя: а) медоносна бджола; б) зозуля звичайна; в) кенгуру гігантський;
г) шимпанзе звичайний.
8. Укажіть літеру грецького алфавіту, якою
позначають перше місце в ієрархії домінування тварин: а) а (альфа); б) (З
(бета); в) 0 (тета); г) ш (омега).
9. Визначте, як
дослідники називають особину, що не узгоджує свої дії з діями інших членів
угруповання: а) домінантом; б) омега-особиною; в) бета-особиною; г) асоціальною
особиною.
10. Укажіть відстань
розташування їжі від вулика, якщо бджола-розвідниця виконує простий коловий
танок: а) у межах до 100 м ;
б) понад 100 м ;
в) понад 100 м
у напрямку півдня; г)
понад 100 м
у напрямку півночі.
11. Укажіть прізвище
вченого, який відкрив «мову танців» медоносної бджоли: а) Н. Тінберген; б)
К. Лоренц; в) К. Фріш; г) Ч. Дарвін.
12. Укажіть сигнали, які насамперед використовують тварини, що
перебувають на великій відстані в лісах: а) зорові; б) звукові; в)
хімічні; г) електромагнітні.
24.04.2020. Біологія. 8 клас
Тема.
Імунна система.
Завдання
№ 1. Опрацюй параграф 53
Попови свій
біологічний словник термінами: імунітет, фагоцитоз,
клітинний імунітет, гуморальний імунітет, антитіла, природний імунітет, штучний
імунітет, лікувальна сироватка, вакцина, щеплення.
Це
важливо!
Імунітет: неспецифічний і
специфічний
Неспецифічний
-кожа,
травна система, дихальна система.
Специфічний-антітела, Т-лімфоцити.(форма
імунітету, при якій організм здатний розпізнати
і знищити тільки певний вид мікроорганізмів)
Види імунітету
А
.Природжений наслідує дитиною від матері.
Б.Набутий
з'являється після перенесення інфекційних захворювань.
Штучний
А.Активный
з'являється після вакцинації.
Б.
Пасивний з'являється при дії лікувальної
сироватки.
Завдання
№ 2. «Закінчи речення».
1.Здатність організму захищати власну цілісність,
біологічну індивідуальність і сталість внутрішнього середовища називається …
2.Чужорідні речовини для організму, що здатні
спричинювати імунну реакцію, називаються …
3.Лейкоцити-«пожирачі» називаються …
4.Імунітет, який забезпечують фагоцити,
називається …
5.Клітинний імунітет був відкритий …
6.Крім клітинного імунітету є імунітет …
7.Теорію гуморального імунітету розробив …
8.Імунітет, який забезпечують антитіла,
називається …
9.До центральних органів імунної системи
відносять …
10.До периферичних органів імунної системи
відносять …
Завдання
№3.Розв’яжи біологічні задачі.
Задача №1. Що повинен
взяти із собою лікар у вогнище інфекційного захворювання – вакцину чи
сироватку? Чому?
Задача №2. Щоб потрапити
в наложниці до турецького султана однієї краси було замало: було потрібно
показати шрам від щеплення проти віспи. В османській імперії всім дівчаткам за
допомогою голки вносили гній хворих у подряпину на руці. Цей метод, що викликає
легкі форми захворювання був названий варіоляцією. У 18 столітті Європа
довідалася про неї завдяки дружині англійського посла в Туреччині леді Монтегю.
В арабів існував інший варіант попередження даної хвороби: дітям давали настій
із струпів віспяних хворих. Найбільш старий і хворобливий спосіб вакцинації був
винайдений давніми слов’янами. Вони для профілактики стьобали один одного
прутами, змоченими у виділеному гної із свіжих віспин. То про який вид імунітету
говориться в даному тексті?
24.04.2020. Біологія. 11 клас
Тема. Узагальнення
з теми «Застосування результатів біологічних досліджень».
Завдання
№1. Повтори основні
положення теми «Застосування результатів біологічних досліджень» на стор. 196
Завдання
№2. Виконай тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/zastosuvannya-rezultativ-biologichnih-doslidzhen-u-selekci-297370.html
24.04.2020. Основи здоров’я. 9 клас
Тема. Концепція національної безпеки України.
Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор.136-140.
Завдання №2. Проаналізуй схему на стор.137-139. Запиши сфери національної безпеки
України.
Завдання №3. Виконай ситуативні завдання (стор.140)
Завдання№4.Чи існує, на твою думку, зв’язок між ефективною системою освіти і
політичною, економічною та соціальною стабільністю
у країні? Обгрунтуйтуй.
Комментарии
Отправить комментарий