16.04.2020. Біологія. 9 клас
Тема. Екосистеми.
Різноманітність екосистем.
Завдання
№1. Виконай тести на стор 172-173
Завдання
№2. Опрацюй текст підручника на стор. 182-183, презентацію за посиланням:
Завдання
№3. Поповнити свій біологічний словник такими термінами: екосистема, біоценоз,
біотичний компонент, абіотичний компонент.
16.04.2020. Біологія. 6 клас
Тема. Узагальнення
теми «Різноманітність рослин».
Завдання
№1. Пригадайте основні особливості різноманітності рослин,
переглянувши відео за посиланням:
Завдання
№2. Виконайте різнорівневу контрольну роботу та надішли на Vaber (050 1364327) або електронну скриньку svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
І рівень
1. Найменшою одиницею класифікації
є:
а) клас; б) рід; в).вид; г) родина.
2. Зозулин льон прикріплюється до ґрунту і всмоктує воду за допомогою:
а) головного кореня; б) додаткових коренів;
в).ризоїдів
3. Головною ознакою покритонасінних
рослин, яка дала їм змогу опанувати суходіл, є: а) розмноження насінням; б). формування плода; в) запилення вітром; г)
фотосинтез.
4. Сосна та ялина належать до:
а) мохів: б) папоротей; в) хвощів; г). голонасінних.
5. Статеві покоління щитника чоловічого представлені:
а) зеленою рослиною з листками; б).
зеленим надземним заростком; в) коробочкою на ніжці; г) безбарвним підземним
заростком.
6. Тканини та органи відсутні у: а) мохів; б). водоростей, в).папоротей,
г).хвощів
ІІ рівень
7. Назвіть основні життєві форми рослин, наведіть приклади представників
кожної життєвої форми.
8. Які групи рослин і за якими
ознаками належать до вищих рослин, що розмножуються спорами. Наведіть приклади.
9. Встановіть відповідність між
групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками.
Групи рослин
Представники
А зернові 1
черешня
В овочеві 2
малина
В ягідні 3
ячмінь
4 помідори
ІІІ рівень
10. Опишіть подвійне запліднення у покритонасінних рослин.
11. Яке значення покритонасінних у природі і житті людини
ІV рівень
12. Які ознаки дали змогу покритонасінним стати панівною групою рослин на
Землі порівняно з голонасінними.
16.04.2020. Природознавство.
5 клас
Тема. Вплив на організм чинників живої природи.
Завдання №1. Опрацюй текст підручника га
стор.162-166 та відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0. Запиши у зошит види взаємозвязків між
організмами.
Завдання №2. Проаналізуй та вкажи тип звязку між
організмами, позначивши: П-паразитизм,
Х- хижацтво, К- корисні звязки
1. Існують гриби, які за
допомогою спеціальних кілець із грибниці захоплюють грунтових червів і
перетравлюють їх.
2. Джміль запилює конюшину та здобуває солодкий
нектар.
3. Комахоїдні рослини здатні
ловити й перетравлювати комах.
4. Рослина повитиця має безбарвні
листки і ниткоподібне стебло, яке обвивається навколо рослини-хазяїна та за
допомогою присоскоподібних коренів висмоктує поживні речовини.
5. Є водяні гриби, які
спричиняють хвороби риб, земноводних.
6. Квітки баобаба запилюють
лемури та кажани, що ласуються нектаром.
7. Рослина омела має особливі
корені-присоски, за допомогою яких отримує поживні речовини з дерева, на якому
зростає.
8. Леви полюють на антилоп.
Виконай 6 завдання на стор. 167 підручника.
16.04.2020. Основи здоров’я. 7 клас
Тема. Хвороби
цивілізації.
Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор.160-161 та презентацію
за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-hvorobi-civilizaci-7-klas-62681.html
Завдання №2. Тестові питання до теми «Що я знаю про «хвороби цивілізації»
1.Гіподинамія-це:
А) зниження м’язової діяльності людини; Б) підвищення м’язової діяльності
людини;
В) висока рухливість; Г)
збереження тонусу м’язів.
2.До «хвороб цивілізації»
не належать:
А) гіподинамія; Б)
ожиріння; В) алергія; Г) чума.
3.Компютерна хвороба рук:
А) не належить до хвороб цивілізації; Б) належить до хвороб цивілізації;
В) не пов’язана з комп’ютером; Г) не завдає неприємностей.
4.Унаслідок вживання
нікотину формується:
А) тільки психологічна залежність від нікотину;
Б) тільки фізіологічна залежність від нікотину;
В) і психологічна, і фізіологічна залежність від нікотину;
Г) блювотний рефлекс.
5.Виробники сигарет
виготовляють їх тому,що:
А) піклуються про ваше задоволення; Б) піклуються про ваші забави;
В) хочуть отримати прибуток; Г)
самі палять.
6.При курінні виділяється
велика кількість шкідливих речовин, їх відомо близько:
А) 200; Б) 40; В) 80; Г)
150.
7. «Хвороби цивілізації»:
А) були завжди;
Б) з’явилися завдяки мало рухливому способу
життя,переїдання,стресам;
В)є неминучими супутниками прогресу;
Г)не завдають особливої шкоди.
8.При низькій руховій
активності :
А) у людини не змінюється робота фізіологічних систем;
Б) порушується робота серця та обмін речовин;
В) людина довго не втомлюється;
Г) людина має масу тіла нижчу за норму.
9.Серед «хвороб
цивілізації» найпоширенішими є:
А) серцево-судинні захворювання; Б) діабет;
В) комп’ютерна хвороба рук; Г)
ожиріння.
10.Куріння –це звичка, від
якої:
А) легко позбавитися самому; Б) легко
позбавитися за допомогою фахівців-медиків;
В) важко позбавитися навіть за допомогою фахівців-медиків;
Г) легко позбавитися, якщо у тебе фінансові труднощі.
11.Найшкідливіша речовина
тютюнового диму –це:
А) метан; Б)
нікотин;
В) ціаністий водень; Г)
аргон.
12.Люди, котрі пропонують
нам сигарету:
А) піклуються про нас;
Б) завдають шкоди нашому здоров’ю, можливо, не бажаючи цього;
В) хочуть нам допомогти;
Г) добре знають про всі наслідки куріння і враховують їх.
Комментарии
Отправить комментарий