16.04.2020.   Біологія. 9 клас
Тема. Екосистеми. Різноманітність екосистем.

Завдання №1. Виконай тести на стор 172-173
та надішли на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com

Завдання №2. Опрацюй текст підручника на стор. 182-183, презентацію за посиланням:

Завдання №3. Поповнити свій біологічний словник такими термінами: екосистема, біоценоз, біотичний компонент, абіотичний компонент.



                       16.04.2020.   Біологія. 6 клас
Тема. Узагальнення теми «Різноманітність рослин».

Завдання №1. Пригадайте основні особливості різноманітності рослин, переглянувши відео за посиланням:

Завдання №2. Виконайте різнорівневу контрольну роботу та надішли на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com

І рівень
1.  Найменшою одиницею класифікації є:
а) клас; б) рід; в).вид; г) родина.
2. Зозулин льон прикріплюється до ґрунту і всмоктує воду за допомогою:
а) головного кореня; б) додаткових коренів;  в).ризоїдів
3.  Головною ознакою покритонасінних рослин, яка дала їм змогу опанувати суходіл, є: а) розмноження насінням;  б). формування плода; в) запилення вітром; г) фотосинтез.
4.  Сосна та ялина належать до:
а) мохів: б) папоротей; в) хвощів;  г). голонасінних.
5. Статеві покоління щитника чоловічого представлені:
а) зеленою рослиною з листками;  б). зеленим надземним заростком; в) коробочкою на ніжці; г) безбарвним підземним заростком.
6. Тканини та органи відсутні у: а) мохів; б). водоростей, в).папоротей, г).хвощів
ІІ рівень
7. Назвіть основні життєві форми рослин, наведіть приклади представників кожної життєвої форми.
8.  Які групи рослин і за якими ознаками належать до вищих рослин, що розмножуються спорами. Наведіть приклади.
9.  Встановіть відповідність між групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками.
Групи рослин                 Представники
А зернові                         1 черешня
В овочеві                         2 малина
В ягідні                           3 ячмінь
                                        4 помідори
ІІІ рівень
10. Опишіть подвійне запліднення у покритонасінних рослин.
11. Яке значення покритонасінних у природі і житті людини
ІV рівень
12. Які ознаки дали змогу покритонасінним стати панівною групою рослин на Землі порівняно з голонасінними.

              16.04.2020.  Природознавство. 5 клас
Тема. Вплив на організм чинників живої природи.

Завдання №1. Опрацюй текст підручника га стор.162-166 та відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0. Запиши у зошит види взаємозвязків між організмами.
Завдання №2. Проаналізуй та вкажи тип звязку між організмами, позначивши:  П-паразитизм, Х- хижацтво, К- корисні звязки

1. Існують гриби, які за допомогою спеціальних кілець із грибниці захоплюють грунтових червів і перетравлюють їх.
2.  Джміль запилює конюшину та здобуває солодкий нектар.
3. Комахоїдні рослини здатні ловити й перетравлювати комах.
4. Рослина повитиця має безбарвні листки і ниткоподібне стебло, яке обвивається навколо рослини-хазяїна та за допомогою присоскоподібних коренів висмоктує поживні речовини.
5. Є водяні гриби, які спричиняють хвороби риб, земноводних.
6. Квітки баобаба запилюють лемури та кажани, що ласуються нектаром.
7. Рослина омела має особливі корені-присоски, за допомогою яких отримує поживні речовини з дерева, на якому зростає.
8. Леви полюють на антилоп. 
Виконай 6 завдання на стор. 167 підручника.
Надішли відповіді на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



                        16.04.2020.   Основи здоров’я. 7 клас
Тема. Хвороби цивілізації.

Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор.160-161 та презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-osnov-zdorov-ya-hvorobi-civilizaci-7-klas-62681.html

Завдання №2. Тестові питання до теми «Що я  знаю про «хвороби цивілізації»
1.Гіподинамія-це:
А) зниження м’язової діяльності людини;        Б) підвищення м’язової діяльності людини;
В) висока рухливість;                               Г) збереження тонусу м’язів.
2.До «хвороб цивілізації» не належать:
А) гіподинамія;   Б) ожиріння;        В) алергія;  Г) чума.
3.Компютерна хвороба рук:
А) не належить до хвороб цивілізації;               Б) належить до хвороб цивілізації;
В) не пов’язана з комп’ютером;                        Г) не завдає неприємностей.
4.Унаслідок вживання нікотину формується:
А) тільки психологічна залежність від нікотину;
Б) тільки фізіологічна залежність від нікотину;
В) і психологічна, і фізіологічна залежність від нікотину;
Г) блювотний рефлекс.
5.Виробники сигарет виготовляють їх тому,що:
А) піклуються про ваше задоволення;              Б) піклуються про ваші забави;
В) хочуть отримати прибуток;                          Г) самі палять.
6.При курінні виділяється велика кількість шкідливих речовин, їх відомо близько:
А) 200;        Б) 40;          В) 80;                   Г) 150.
7. «Хвороби цивілізації»:
А) були завжди;
Б) з’явилися завдяки мало рухливому способу життя,переїдання,стресам;
В)є неминучими супутниками прогресу;
Г)не завдають особливої шкоди.
8.При низькій руховій активності :
А) у людини не змінюється робота фізіологічних систем;
Б) порушується робота серця та обмін речовин;
В) людина довго не втомлюється;
Г) людина має масу тіла нижчу за норму.
9.Серед «хвороб цивілізації» найпоширенішими є:
А) серцево-судинні захворювання;          Б) діабет;
В) комп’ютерна хвороба рук;                            Г) ожиріння.
10.Куріння –це звичка, від якої:
А) легко позбавитися самому; Б) легко позбавитися за допомогою фахівців-медиків;
В) важко позбавитися навіть за допомогою фахівців-медиків;
Г) легко позбавитися, якщо у тебе фінансові труднощі.
11.Найшкідливіша речовина тютюнового диму –це:
А) метан;                                         Б) нікотин;
В) ціаністий водень;               Г) аргон.
12.Люди, котрі пропонують нам сигарету:
А) піклуються про нас;
Б) завдають шкоди нашому здоров’ю, можливо, не бажаючи цього;
В) хочуть нам допомогти;
Г) добре знають про всі наслідки куріння і враховують їх.
Надішли відповіді на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога