06.05.2020
Середа
06.05.
2020. Біологія. 8 клас
Тема. Будова та функції репродуктивної системи.
Завдання № 1.
Опрацюйте матеріал підручника на стор.190-191
та відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JqpJj-R1zII. Зверніть увагу на
первинні та вторинні статеві ознаки організму людини.
Завдання №2. Заповніть таблицю
Будова
жіночої статевої системи
|
органи
|
характеристика
|
функції
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Будова чоловічої статевої системи
|
органи
|
характеристика
|
функції
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання №3. Викресли
зайвий термін і поясни чому .
а). Яєчко, сім’яні
міхурці, простата, сперматозоїди, придаток
яєчка;
б). Яєчники,
яйцеклітина , сперматогенез, овогенез.
Виконані 2-3 завдання сфотографуйте та
надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
06.05.
2020. Біологія. 10 клас
Тема. Чинники ембріогенезу
людини.
Завдання № 1. Опрацюйте
текст в підручнику на стор.252-253 а також презентацію
за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-embriogenez-lyudini-118903.html
Завдання № 3. Виконайте
завдання рубрики «Ставлення » (стор. 254). Назвіть по три найважливіші, на вашу
думку, позитивні та негативні чинники й
оцініть їхній вплив на постембріогенез людини.
Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
06.05
2020. Біологія. 7 клас
Тема. Підсумкова контрольна робота.
Виконайте завдання, сфотографуйте та
надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
Підсумкова
контрольна робота.
Завдання
№ 1-6 з однією правильною відповіддю ( по 0,5 бали = 6 балів)
1. Органом
дихання ракоподібних є:
а) легені; б) зябра;
в) трахеї; г) покриви тіла.
2. Який
тип симетрії тіла притаманний саламандрі?
а)сферична; б)
двобічна; в) радіальна; г) трибічна.
3. Що
із зазначеного є інстинктом?
а) повторення дій
дорослих особин; б)будування нори; в)спостереження за іншими особинами;
г)імпринтинг.
4. Як
називається переміщення вугра європейського з прісних водойм до Саргасового
моря на нерест?
а) міграція; б) хомінг;
в) ритуал; г) адаптація.
5. До
якої групи організмів належать ропуха та гадюка?
а) пойкілотермні; б)
гомойотермні; в)холодостійкі; г)термофіли.
6.Органом
видільної системи яких безхребетних тварин є нирки?
а) молюсків;
б)ракоподібних; в)павукоподібних; г)кільчастих червів.
Завдання № 7-8
на встановлення відповідності ( по 1,5 балу = 3 бали)
|
1.
|
Теплокровні, 4-камерне серце
|
А
|
Гадюка
|
|
2.
|
Холоднокровні, 3-камерне серце з неповною перегородкою
|
Б
|
Лосось
|
|
3.
|
Холоднокровні, 2-камерне серце
|
В
|
Квакша
|
|
4.
|
Холоднокровні, 3-камерне серце без перегородки
|
Г
|
Тюлень
|
7. Установіть
відповідність між характеристиками кровоносної системи та представниками
хребетних тварин, яким вони відповідають:
8.
Установіть
відповідність між складовими вродженої та набутої поведінки і прикладами, що їх
ілюструють:
|
1.
|
Безумовний рефлекс
|
А
|
У корови починає виділятися слина, коли вона
їсть траву
|
|
2.
|
Інстинкт
|
Б
|
Бджоли будують стільники
|
|
3.
|
Научіння
|
В
|
У собаки починається виділятися слина, коли
вона бачить їжу
|
|
4.
|
Умовний рефлекс
|
Г
|
Папуга повторює слова за людиною
|
Завдання № 9-10.
Дайте повну відповідь ( 1,5 бали = 3 бали).
9.Перелічить
особливості будови скелета хребетних тварин, пов’язані з пересуванням у
повітряному середовищі.
10.Поясніть,
яке значення має територіальна поведінка в житті тварин.
Завдання № 11.
Розкрийте питання (2 бали)
Поясніть, що таке Червона книга України.
Наведіть декілька прикладів птахів, що занесені до неї. Чому ці тварини
перебувають під загрозою зникнення?
06.05.2020.
Природознавство. 5 клас
Тема. Зв’язок
людини з природою.
Завдання № 1. Опрацюйте
текст в підручнику на стор. 175-177 а також відео
Завдання № 2. 2. Розв’яжи ситуаційні задачі.
а)
До твоєї кімнати залетів джміль. Ти знаєш, що ця комаха боляче жалить, проте приносить багато користі в природі.
Що ти робитимеш: випустиш його чи вб’єш? Чому?
б) Коли ти зайшов на кухню, то побачив, що
з крана тоненькою цівочкою витікає вода. Ти намагався закрутити кран, але без
успіху, бо той був зламаний. Що ти будеш робити далі? Чому?
в) Ти живеш на околиці великого
промислового міста. Твої друзі навесні запропонували зібрати сік із беріз, що
ростуть на узбіччі автомагістралі. Мовляв, берези старі, товсті, шкоди для них
не буде – самі відновляться. А сік дуже корисний. Що ти робитимеш? Чому саме
так
Завдання № 3. Напиши
невеликий твір-есе на тему «Людина-частина природи».
Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
Комментарии
Отправить комментарий