15.05.2020. Біологія. 7 клас
Тема. Співіснування організмів. Популяції, екосистеми та
чинники середовища
Завдання
№1. Повтори матеріал підручника на стор. 194-199 та опрацюй відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tEBwI4ZlxR4
Завдання № 2. За допомогою словника в підручнику, що на стор.224-234 та матеріала відео
ознайомся з такими термінами:
мутуалізм,
коменсалізм, квартиранство, нахлібництво, паразитизм, конкуренція, хижацтво
Завдання
№3 . Проаналізуй
названі приклади взаємовідносин організмів та визначте тип (корисні, шкідливі
чи нейтральні) і форму цих біотичних зв'язків.
1. Крокодил-самець поїдає молодого крокодила.
2. Шпаки чистять шкіру бегемоту.
3. Косяк риб ховається за черепахою від хижаків.
4. Турнірні бої між оленями.
5. Жуки-сонечка поїдають попелиць.
6. Воша живиться кров’ю людини
Завдання №4. Знайдіть помилки в ланцюгах живлення та виправте їх.
1. Жуки-короїди → дуб → дятел чорний
→ яструб тетерев’ятник.
2. Кора вільхи → борсук звичайний →
лисиця звичайна → заєць-русак.
3. Кропива → метелик кропив’янка →
їжак звичайний → гадюка звичайна → ящірка прудка.
15.05.2020. Біологія. 8 клас
Тема. Ембріональний розвиток людини.
Завдання
№ 1. Опрацюй параграф 57 (стор.192-193) та відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5w0d1n_u6Uo. Запиши у зошит етапи ембріонального і постембріонального розвитку людини.
Завдання
№ 2. Дай відповідь на 7-8 запитання (стор. 201).
В якому етапі розвитку перебуваєте ви, ваші батьки
?
15.05.2020. Біологія. 11 клас
Тема. Узагальнення та повторення теми «Екологія».
Завдання
№1. Повтори основні
положення теми «Екологія» на стор. 122-123, параграфи 24-33
Завдання
№2. Склади 10 тестових запитань з одним варіантом відповіді
за темою.
15.05.2020 Основи здоров’я. 9 клас
Тема. Глобальні
проблеми людства.
Завдання
№1. Опрацюй параграф 29. Зверни увагу на таблицю «Глобальні
проблеми» (стор.143-144)
Завдання
№2. Виконай 6, 9, 10 завдання (стор.145-146)
Завдання
№3. (за бажанням). Розв’яжи ситуативне завдання , що на стор.146.
Комментарии
Отправить комментарий