14.05.2020.   Біологія. 9 клас
Тема.  Основи генетичної та клітинної інженерії
Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор. 212-213. та відео за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=Incfw_FMviM.
Записати у зошит терміни: генетично модифіковані організми, горизонтальне перенесення генів, трансдукція.
Завдання №2. Поміркуйте, які морально-етичні проблеми може спричинити використання ГМО?

                      14.05.2020.   Біологія. 6 клас
Тема. Лишайники.

Завдання №1. Опрацюй параграф 53.
Запиши у зошит нові терміни: лишайники, екологічна індикація
Завдання №2. Дай відповіді на 1-5 запитання  стор.203 підручника
Завдання №3.Поміркуй, чому лишайники вважають особливою групою грибів, а не водоростей чи ціанобактеріями?

Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну адресу   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



            14.05.2020.    Природознавство. 5 клас

Тема. . Практичне заняття. Дослідження  екологічних проблем своєї місцевості.

Завдання №1. Повтори  46.
Завдання №2. Наведи приклади наслідків забруднення навколишнього середовища твоєї місцевості. Що робиш особисто ти для збереження природи? Пригадай, як поводишся в довкіллі? Чи можна вважати твою поведінку безпечною для природи? Поясни свою відповідь.

Завдання №3. Склади розповідь на тему: «Як зробити нашу планету щасливою»

Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну адресу   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



                14.05.2020.   Основи здоров’я. 7 клас

Тема. Підсумкова контрольна робота.

                  І рівень
1. Від чого найбільше залежить наше здоров’я.
     А) Від стану довкілля;  Б) Від рівня медичного обслуговування;
     В) Від способу життя;  Г) Від спадкових даних;

2.  Вкажіть, які життєві навички сприяють фізичному та соціальному здоров’ю:
     А) навички рухової активності, навички співчуття, санітарно-гігієнічні навички;  
     Б) Навички раціонального харчування, навички ефективного спілкування, навички прийняття рішення;
     В) Навички самоконтролю, навички розв’язування конфліктів, навички співпраці та роботи в команді; 

3.  Вкажіть чинник, який не сприяє здоровому способу життя:
     А) Правильне харчування;  Б) Загартовування;
     В) Особиста гігієна;  Г) Гіподинамія; 

4.  Вкажіть, з якого віку дозволено перевезення дітей на передньому сидінні автомобіля:
     А) - з 12 років;    Б) - з 16 років;    В) - з 18 років; 

5.  Вкажіть, що таке адаптація:
     А) властивість організму виробляти спеціальні речовини захисту (антитіла) проти різних чужорідних чинників; 
      Б) це властивість організму пристосуватися до різних умов існування.
6.  Вкажіть, коли можливе отруєння чадним газом:
      А) при закритті заслінки печі після повного згоряння палива і охолодження попелу; 
      Б) за наявності тяги в димоході або вентиляційному отворі;
      В) у зачиненому гаражі при працюючому двигуні автомобіля; 
                 ІІ рівень
     7.     Дайте визначення терміну:
      Хвороби цивілізації – це ……….
8.  Про що йдеться в описі?
     «Сигнал тривоги, «крик» хворого органу про допомогу. Він виникає в наслідок подразнення рецепторів. При ньому збільшується виділення біологічно активних речовин…»?
9. Назвіть чотири способи розв’язання конфліктів.          
                 ІІІ рівень
10. Що впливає на зріст людини?
11. Поставте у  стовпчик правильні цифри
Корисні продукти
Шкідливі продукти


       1) Молоко; 2) Копчена риба; 3) Желе; 4) Гречана каша;    
       5) Сир; 6) Чіпси; 7) Борщ; 8) Суп; 9) «Кока-кола»; 10) Варене м'ясо; 11) Фруктовий сік; 12)Цукерки; 13) Горіхи; 14) Смажена картопля;

                      ІV рівень (виконай одне завдання на вибір)
12. Поміркуй, чи сприяє розвиток критичного мислення профілактиці наркотичної залежності?
13.Що необхідно робити, щоб мати здорову шкіру


Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com


                       14.05.2020.   Основи здоров’я. 8 клас

Тема. Засоби масової інформації і здоров’я.
Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор.139-141
Завдання №2. Виконай  ситуаційне завдання на стор.141.
Завдання №3. Проаналізуй, чи дотримуєшся ти правил безпечного користування Інтернетом?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога