14.05.2020. Біологія. 9 клас
Тема. Основи генетичної та клітинної інженерії
Завдання
№1. Опрацюй текст підручника на стор. 212-213. та відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Incfw_FMviM.
Записати у зошит терміни: генетично модифіковані організми, горизонтальне перенесення генів,
трансдукція.
Завдання
№2. Поміркуйте, які морально-етичні проблеми може спричинити
використання ГМО?
14.05.2020. Біологія. 6 клас
Тема. Лишайники.
Завдання
№1. Опрацюй параграф 53.
Запиши у зошит нові терміни: лишайники, екологічна
індикація
Завдання
№2. Дай відповіді на 1-5
запитання стор.203 підручника
Завдання
№3.Поміркуй, чому лишайники вважають особливою групою
грибів, а не водоростей чи ціанобактеріями?
14.05.2020.
Природознавство. 5 клас
Тема. . Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.
Завдання №1. Повтори
46.
Завдання №2. Наведи приклади наслідків забруднення
навколишнього середовища твоєї місцевості. Що робиш особисто ти для збереження
природи? Пригадай, як поводишся в довкіллі? Чи можна вважати твою поведінку
безпечною для природи? Поясни свою відповідь.
Завдання №3. Склади розповідь на тему: «Як зробити нашу
планету щасливою»
14.05.2020. Основи здоров’я. 7 клас
Тема. Підсумкова
контрольна робота.
І рівень
1. Від чого найбільше залежить наше здоров’я.
А) Від стану
довкілля; Б) Від рівня медичного обслуговування;
В) Від способу життя; Г) Від
спадкових даних;
2. Вкажіть, які життєві навички сприяють фізичному
та соціальному здоров’ю:
А) навички
рухової активності, навички співчуття, санітарно-гігієнічні
навички;
Б) Навички раціонального харчування,
навички ефективного спілкування, навички прийняття рішення;
В) Навички
самоконтролю, навички розв’язування конфліктів, навички співпраці та роботи в
команді;
3. Вкажіть чинник, який не сприяє здоровому способу
життя:
А) Правильне харчування; Б) Загартовування;
В) Особиста
гігієна; Г) Гіподинамія;
4. Вкажіть, з якого віку дозволено перевезення
дітей на передньому сидінні автомобіля:
А) - з 12
років; Б) - з 16 років; В)
- з 18 років;
5. Вкажіть, що таке адаптація:
А) властивість організму виробляти
спеціальні речовини захисту (антитіла) проти різних чужорідних чинників;
Б) це властивість організму пристосуватися
до різних умов існування.
6. Вкажіть, коли можливе отруєння чадним газом:
А) при закритті заслінки печі після
повного згоряння палива і охолодження попелу;
Б) за наявності тяги в димоході або
вентиляційному отворі;
В) у зачиненому гаражі при працюючому
двигуні автомобіля;
ІІ рівень
7. Дайте
визначення терміну:
Хвороби цивілізації – це
……….
8. Про що йдеться в описі?
«Сигнал тривоги, «крик» хворого органу
про допомогу. Він виникає в наслідок подразнення рецепторів. При ньому
збільшується виділення біологічно активних речовин…»?
9. Назвіть чотири способи розв’язання конфліктів.
ІІІ
рівень
10. Що впливає на зріст людини?
11. Поставте у
стовпчик правильні цифри
|
Корисні продукти
|
Шкідливі
продукти
|
|
|
|
1) Молоко; 2) Копчена риба; 3)
Желе; 4) Гречана каша;
5) Сир; 6) Чіпси; 7)
Борщ; 8) Суп; 9) «Кока-кола»; 10) Варене м'ясо; 11) Фруктовий сік; 12)Цукерки;
13) Горіхи; 14) Смажена картопля;
ІV рівень (виконай одне завдання на
вибір)
12. Поміркуй, чи сприяє розвиток
критичного мислення профілактиці наркотичної залежності?
13.Що необхідно робити, щоб мати здорову шкіру
14.05.2020. Основи здоров’я. 8 клас
Тема. Засоби
масової інформації і здоров’я.
Завдання №1. Опрацюй текст підручника на стор.139-141
Завдання №2. Виконай ситуаційне завдання на стор.141.
Завдання №3. Проаналізуй, чи дотримуєшся ти правил безпечного
користування Інтернетом?
Комментарии
Отправить комментарий