08.05.2020. Біологія. 7 клас
Тема. Популяції, екосистеми та чинники середовища
Завдання
№1. Опрацюй текст підручника на стор. 194-197 та відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KBFT9tfRbJs
Завдання № 2. Поповни свій біологічний словник такими термінами: популяція, екосистема,
абіотичні чинники, біотичні чинники, антропогенні чинники.
Завдання №3 . Дай відповіді на запитання 3-6 стор.197.
08.05.2020. Біологія. 8 клас
Тема. Статеві
клітини. Запліднення.
Завдання
№ 1. Опрацюй параграф 55 (стор.192-193) та відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
Завдання
№ 2. Замалюй у зошит будову сперматозоїда і яйцеклітини
08.05.2020. Біологія. 11 клас
Тема. Узагальнення та повторення теми «Біологічні основи
здорового способу життя».
Завдання
№1. Повтори основні
положення теми «Біологічні основи здорового способу життя» на стор. 88-89,
параграфи 16-23
Завдання
№2. Виконай тести за посиланням:
08.05.2020 Основи здоров’я. 9 клас
Тема. Підсумкове узагальнення знань.
Виконайте завдання ,відповіді надішли на Vaber (050 1364327) або електронну скриньку svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
І рівень
(0.5 бали)
1.
Феномен життя — це:
А звичайне
явище, факт, який легко осягнути;
Б виняткове,
незвичайне, рідкісне явище, те, що важко осягнути;
В незвичайне
явище, але таке, котре можна легко пояснити;
Г будь-яке
явище, що не можна осягнути на підставі досвіду.
2. Загальнолюдськими цінностями є:
А кар’єра,
гроші, необмежена влада;
Б успіх, популярність, слава;
В родина,
здоров’я, освіта, робота;
Г реклама,
прибуток, зброя.
3. Здоровий
спосіб життя — це:
А форми й способи
повсякденної життєдіяльності, які вдосконалюють тільки
фізичне здоров’я людини;
Б форми й способи повсякденної життєдіяльності, які зміцнюють і
вдосконалюють усі складові здоров’я людини;
В форми й способи
повсякденної життєдіяльності, які подобаються людині й
не впливають на її здоров’я;
Г форми й способи
повсякденної життєдіяльності, які допомагають
управляти іншими людьми.
4. Фізичні вправи
поділяються на:
А помірні;
Б аеробні;
В анаеробні;
Г інтенсивні.
5. Засоби і предмети догляду за волоссям:
А шампунь;
Б крем захисний;
В гребінець;
Г пилочка.
6. Їжу, яку
споживаєте, має бути багата на поживні речовини:
А вуглеводи;
Б овочевий сок;
В фрукти;
Г мінеральні речовини.
ІІ рівень
(1 бал)
7. Дайте визначення поняття.
Соціальна компетентність – це …
8. Вкажіть правильні твердження.
А У суспільстві завжди цінувалися й цінуються доброта, вірність, чесність,
взаємодопомога. Загальнолюдськими цінностями є родина, здоров’я,
освіта, робота.
Б Кожна людина надає перевагу
тим чи іншим цінностям. Про її вибір можна
судити за багатством або бідністю внутрішнього світу, розмаїтістю
інтересів, неповторною людською
індивідуальністю.
В Здоров’я не випадково посідає найвищу позицію в ієрархії людсь- ких
потреб та цінностей.
Г Культуру здоров’я не
потрібно формувати, вона виникає сама по собі.
Термін
|
Визначення
|
1 Феномен
|
А елементарна структурно-функціональна
одиниця живого
|
2 Клітина
|
Б особливий стан матерії, при
якому біологічні організми відрізняються від неорганічних об’єктів за рахунок
процесів обміну речовин, росту, розвитку, розмноження, поведінки
|
3 Біологічне життя
|
В виняткове, незвичайне,
рідкісне яви- ще, те, що важко осягнути
|
4 Культура
|
Г стан повного фізичного,
духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і
фізичних дефектів
|
5 Здоров’я
|
Д те, що зазвичай спрямовує нашу
діяльність, мислення й почуття, що формує наші інтереси, оцінки й моральні
норми
|
ІІІ рівень
(1,5 бали)
10. Назвіть основні глобальні
проблеми, породжені людиною.
11. Яких правил харчування слід
додержуватися під час інтенсивних фізичних навантажень?
IV рівень (3 бали)
12. Поясніть чому здоров’я є
важливою цінністю життя людини? Доведіть на прикладі.
Комментарии
Отправить комментарий