18.05. 2020.     Біологія. 10 клас

Тема. Узагальнення та повторення теми «Обмін речовин та перетворення енергії.»

Завдання № 1. Повторіть параграфи 18-32.
Завдання № 2. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/obmin-rechovin-ta-peretvorennya-energi-415028.html
Виконані завдання сфотографуйте та надішліть  на Vaber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.





                   18.05.2020.  Біологія. 11 клас

Тема.   Узагальнення та повторення теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування».

Завдання № 1. Повторіть параграфи 34-43 а також основні положення теми, користуючись словником на стор. 160-161.
Завдання № 2.Складіть 5 тестових питань  за темою.
Завдання № 3. Обгрунтуйте основну концепцію сталого розвитку.
Виконані завдання надішли  на ber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.





                   18.05.2020.  Біологія. 9 клас
         Тема.  Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині.

Завдання № 1. Опрацюй  матеріал підручника на стор. 214-215.
Завдання № 2. Виконай тестові завдання на стор.218-219
Виконані завдання  надішліть  на ber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com


                          18.05.2020. Біологія. 6 клас                            Тема. Значення грибів.

Завдання № 1. Прочитай текст підручника на стор. 216-218
Завдання № 2. Виконай тест 1,2 на стор. 218
Завдання № 3. Наведи приклади позитивного і негативного значення грибів.
Виконані завдання надішліть  на ber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.



                 18. 05. 2020  Основи здоров’я. 5 клас

Тема. Підсумкова контрольна робота.

Виконай тестові завдання та  надішли  на ber  (050 1364327)  або електронну адресу:   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.

Підсумкове тестування.   (Можливі декілька варіантів відповідей)

1.Здоровою вважається людина, яка
а) не має зовнішніх ознак хвороби;
б) духовно, емоційно і соціально благополучна;
в) добре почувається фізично.
2. Позначте життєві навички людини, які є сприятливими для здоров′я
а) уміння вчитися і застосовувати свої знання;
б) за будь – яких обставин не поступатися власними інтересами;
в) уміння шанувати самого себе та інших  людей;
г) уміння відстоювати свої права, поважаючи права інших;
д) уміння надавати підтримку тому, хто її потребує.
3. Позначте чинники, які негативно впливають на здоров′я:
а) забруднене навколишнє середовище;
б) перевтома;
в) дотримання режиму дня;
г) уміння слухати;
д) неправильне сидіння за партою;
е) особиста гігієна;
є) вміння передбачати небезпеки і уникати їх.
4. Дорогу, на якій немає пішохідного переходу, краще перейти:
а) в будь – якому місці;
б) на перехресті;
в) на відкритій ділянці дороги, яка добре проглядається в обидва боки на 150 –
200 метрів;
г) на ділянці з обмеженою оглядовістю.
5. Позначте риси психічного здоров´я, які допомагають людині упродовж життя
а) толерантність;
б) тактовність;
в) зневага;
г) повага до самого себе;
д) віра у власну унікальність і неповторність;
е) самозакоханість;
є) оптимізм; ж) вміння ставити себе на місце іншої людини.
6. Позначте особисті якості людей, які допомагають співпрацювати в команді
а) вміння керувати своїми емоціями;
б) толерантність;
в) бажання завжди бути лідером;
г) вміння знайти компроміс;
д) почуття обов´язку; е) звичка запізнюватись.
7.Щоб запобігти перевтомі, учню потрібно:
а) відпочивати активно;
б) чергувати фізичне і розумове
навантаження;
в) не порушувати режим дня;
г) спілкуватися з друзями за допомогою
комп’ютера;
д) спати не менше 9 годин на добу.
8.Хвороба, за якої повністю руйнується імунітет людини -
а) грип;
б) сколіоз;
в) СНІД;
г) туберкульоз;
д) ВІЛ.
9. Дитина - це особа, яка не досягла:
а) десяти років;
б) п'ятнадцяти років;
в) шістнадцяти років;
г) вісімнадцяти років.
10. Визначте один з обов'язків учня на перерві:
а) заважати відпочивати іншим;
б) бігати по сходах;
в) підтримувати чистоту і порядок на
своєму робочому місці;
г) бігати в місцях, непристосованих для
ігор.
11. Визначте один з обов'язків учня на уроці:
а) спізнюватися на урок;
б) ефективно використовувати час уроку;
в) шуміти;
г) відволікатися самому і відволікати
товаришів.
12. Стихійне лихо - це
а) звичайне природне явище;
б) надзвичайне природне явище великої руйнівної сили;
в) безпечне природне явище;
г)  неприродне явище.





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога