18.05. 2020. Біологія. 10 клас
Тема. Узагальнення
та повторення теми «Обмін речовин та перетворення енергії.»
Завдання
№ 1. Повторіть параграфи 18-32.
Завдання
№ 2. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/obmin-rechovin-ta-peretvorennya-energi-415028.html
Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на Vaber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
18.05.2020. Біологія. 11 клас
Тема. Узагальнення та
повторення теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування».
Завдання
№ 1. Повторіть параграфи 34-43 а також основні положення
теми, користуючись словником на стор. 160-161.
Завдання
№ 2.Складіть 5 тестових питань за темою.
Завдання
№ 3. Обгрунтуйте основну концепцію сталого розвитку.
Виконані завдання надішли на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
18.05.2020. Біологія. 9 клас
Тема. Роль генетичної інженерії в сучасних
біотехнологіях і медицині.
Завдання
№ 1. Опрацюй матеріал підручника на стор. 214-215.
Завдання
№ 2. Виконай тестові завдання на стор.218-219
Виконані завдання надішліть
на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com
18.05.2020.
Біологія. 6 клас Тема. Значення грибів.
Завдання
№ 1. Прочитай текст підручника на стор. 216-218
Завдання № 2. Виконай тест 1,2 на стор. 218
Завдання № 3. Наведи приклади
позитивного і негативного значення грибів.
Виконані завдання надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
18. 05. 2020 Основи здоров’я. 5 клас
Тема. Підсумкова
контрольна робота.
Виконай тестові завдання та надішли
на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
Підсумкове тестування.
(Можливі декілька
варіантів відповідей)
1.Здоровою
вважається людина, яка
а) не має зовнішніх ознак хвороби;
б) духовно, емоційно і соціально благополучна;
в) добре почувається фізично.
2. Позначте життєві навички людини, які є
сприятливими для здоров′я
а) уміння вчитися і застосовувати свої знання;
б) за будь – яких обставин не поступатися власними
інтересами;
в) уміння шанувати самого себе та інших людей;
г) уміння відстоювати свої права, поважаючи права інших;
д) уміння надавати підтримку тому, хто її потребує.
3. Позначте чинники, які негативно
впливають на здоров′я:
а) забруднене навколишнє середовище;
б) перевтома;
в) дотримання режиму дня;
г) уміння слухати;
д) неправильне сидіння за партою;
е) особиста гігієна;
є) вміння передбачати небезпеки і уникати їх.
4. Дорогу,
на якій немає пішохідного переходу, краще перейти:
а) в будь – якому місці;
б) на перехресті;
в) на відкритій ділянці дороги, яка добре проглядається в обидва
боки на 150 –
г) на ділянці з обмеженою оглядовістю.
5. Позначте риси психічного здоров´я, які
допомагають людині упродовж життя
а) толерантність;
б) тактовність;
в) зневага;
г) повага до самого себе;
д) віра у власну унікальність і неповторність;
е) самозакоханість;
є) оптимізм; ж) вміння ставити себе на місце іншої людини.
6. Позначте особисті якості людей, які
допомагають співпрацювати в команді
а) вміння керувати своїми емоціями;
б) толерантність;
в) бажання завжди бути лідером;
г) вміння знайти компроміс;
д) почуття обов´язку; е) звичка запізнюватись.
7.Щоб
запобігти перевтомі, учню потрібно:
а) відпочивати активно;
б) чергувати фізичне і розумове
навантаження;
в) не порушувати режим дня;
г) спілкуватися з друзями за допомогою
комп’ютера;
д) спати не менше 9 годин на добу.
8.Хвороба,
за якої повністю руйнується імунітет людини -
а) грип;
б) сколіоз;
в) СНІД;
г) туберкульоз;
д) ВІЛ.
9. Дитина - це особа, яка не досягла:
а) десяти років;
б) п'ятнадцяти років;
в) шістнадцяти років;
г) вісімнадцяти років.
10. Визначте один з обов'язків учня на
перерві:
а) заважати відпочивати іншим;
б) бігати по сходах;
в) підтримувати чистоту і порядок на
своєму робочому місці;
г) бігати в місцях, непристосованих для
ігор.
11. Визначте один з обов'язків учня на
уроці:
а) спізнюватися на урок;
б) ефективно використовувати час уроку;
в) шуміти;
г) відволікатися самому і відволікати
товаришів.
12. Стихійне лихо - це
а) звичайне природне явище;
б) надзвичайне природне явище великої руйнівної сили;
в) безпечне природне явище;
г) неприродне явище.
Комментарии
Отправить комментарий