21.05.2020. Біологія. 9 клас
Тема. Підсумкова контрольна робота.
І рівень
1.
Місце, де
відбувається процес гліколізу:
А)
цитозоль Б) мітохондрії В) пластиди
Г) ядро
2. Макроергічною сполукою, яка утворюється в мітохондріях,
є:
А)ДНК, Б) целюлоза, В) глюкоза,
Г) АТФ
3. Фотосинтез відбувається в органелі:
А)
лейкопласт, Б) хлоропласт, В) хромопласт, Г) мітохондрія
4. У результаті фотосинтезу рослини:
А)
поглинають кисень, Б) утворюють
глюкозу, В) виділяють вуглекислий газ
Г)
розщеплюють хітин.
5. Хемосинтез можуть здійснювати:
А)
залізобактерії, Б) покритонасінні, В) мохи,
Г) папороті
6. Кисень, який утворюється в процесі фотосинтезу,
вилучається з молекули речовини: А)
РНК, Б) глюкоза, В) вуглекислий газ, Г) вода
ІІ
рівень
7.Які твердження є вірними?
А)До
одномембранних органел належать ЕПС,комплекс Гольджі, лізосома.
Б)Фотосинтез
може відбуватися у хлоропластах,хромомпластах та лейкопластах.
В)Трансляція
це- етап, під час якого за інформацією, що міститься в іРНК, синтезується
поліпептидний ланцюг молекули білка.
Г)Рибосомальна
РНК-бере участь у процесах дозрівання РНК.
ІІІ рівень
8.Установіть відповідність:
Групи органел
|
Органели
|
|
1 немембранні
|
А вакуоль
|
Г війка
|
2 одномембранні
|
Б джгутик
|
Д ядро
|
3 двомембранні
|
В мітохондрія
|
Е лізосома
|
9.Установіть відповідність:
Тип обміну
|
Особливості процесу
|
1. Пластичний
|
А енергія використовується
|
2. Енергетичний
|
Б утворюються органічні молекули
|
|
В розщеплюються складні органічні сполуки
|
|
Г енергія запасається
|
10 Установіть відповідність між екосистемами і
групами, до яких вони належать
№
|
ЕКОСИСТЕМИ
|
ГРУПИ
|
1
|
Поле
пшениці
|
А)штучні екосистеми
|
2.
|
пустеля
|
|
3
|
Чорне море
|
Б) природні екосистеми
|
4.
|
город
|
|
5.
|
тундра
|
|
6.
|
Ферма з вирощування мідій
|
|
ІV рівень.
11.На конкретних прикладах поясніть, як дія антропогенного фактору може
порушувати рівновагу в екосистемі.
21.05.2020. Біологія. 6 клас
Тема. Узагальнення.
Завдання
№1. Опрацюй матеріал підручника на стор. 212-221.
Завдання
№2. За допомогою мал.236 на стор. 220 пригадай будову клітини
рослин, грибів і бактерій.
Завдання
№3. Склади сенкани на теми: «Рослини», «Бактерії», «Гриби»
(1
строка – назва, 2 строка- 2 прикметника, 3 строка- 3 дієслова, 4 строка-
сутність явища, 5 строка- синонім до назви).
21.05.2020.
Природознавство. 5 клас
Тема. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення
для збереження природи.
Завдання №1. Опрацюй
параграф 48.
Завдання №2. Запиши назви основних природоохоронних
територій.
Виконай завдання
№ 4 на стор. 189.
21.05.2020. Основи здоров’я. 7 клас
Тема. Заходи
профілактики інфекційних захворювань.
Завдання №1. Опрацюй
параграф 31.
Завдання №2.. Наведи приклади інфекційних захворювань. Які
шляхи потрапляння інфекції ворганізм?
Завдання №1.Склади поради щодо профілактики туберкульозу.
21.05.2020. Основи здоров’я. 8 клас
Підсумкова
контрольна робота
Завдання 1- 8 мають по чотири варіанти
відповідей, серед яких може бути декілька вірних.
1.
Підлітковий вік характеризується: а)
тільки фізичними змінами в організмі підлітка; б) тільки психологічними
змінами; в) тільки соціальними змінами; г) зміни відбуваються в усіх сферах -
фізичній, психологічній, етичній, соціальній.
2.
Яких правил слід дотримуватися,
перебуваючи у сховищі при надзвичайній ситуації?: а) не курити; б) не здіймати
галас; в) не приводити тварин; г) не читати.
3.
Виберіть правила безпечного харчування:
а) їжа має бути свіжою та якісною; б) їжа має бути правильно приготованою; в)
посуд, у якому готували й у якому подають їжу, має бути чистим; г) приготовану
їжу не можна довго зберігати.
4.
Які правила сприятимуть здоров'ю ваших
зубів?: а) не відмовляйтесь від твердої їжі; б) відмовляйтесь від твердої їжі;
в) довго жуйте тверді овочі й фрукти; г) жуйте швидко.
5.
Що треба робити, коли ви пізно
повертаєтесь додому?: а) не підходьте близько до стін будинків, дверей
під'їздів і заростей чагарнику; б) намагайтеся не ходити тунелями й підземними
переходами поодинці; в) якщо вас переслідують, потрібно прискорити ходу,
перейти на інший бік вулиці або ж вийти в людне місце; г) якщо хтось
використовує проти вас силу або погрожує це зробити - кричить, аби привернути
увагу й налякати нападника.
6.
Інформація: а) завжди впливає
позитивно; б) може бути дуже різної якості; в) завжди об'єктивна і перевірена;
г) може бути помилковою, безграмотною, необ'єктивною.
7.
Духовний розвиток людини визначає: а)
мету її існування; б) ідеали й життєві цінності; в) морально - етичні принципи;
г) її фізичні здібності.
8.
Соціально зрілій особистості
притаманні: а) безвідповідальність; б) нетерпимість; в) саморозвиток; г)
невміння спілкуватися з людьми.
Дайте розгорнуту відповідь на питання.
9. Які фактори
впливають на розвиток особистості?
10.Що слід робити для
того аби ваші зуби були міцними й здоровими?
Практична частина
Проаналізуйте ситуацію, згадайте послідовність
надання допомоги при харчовому отруєнні, опишіть алгоритм ваших дій, зробіть
висновки.
Ситуація для аналізу: ваш однокласник отруївся неякісними продуктами. У нього
блювота й біль у животі.
Комментарии
Отправить комментарий