21.05.2020.   Біологія. 9 клас
Тема.  Підсумкова контрольна робота.

І рівень
1.    Місце, де відбувається процес гліколізу:
А) цитозоль   Б) мітохондрії   В) пластиди   Г) ядро
2.    Макроергічною сполукою, яка утворюється в мітохондріях, є:
А)ДНК,   Б) целюлоза,   В) глюкоза,   Г) АТФ
3.    Фотосинтез відбувається в органелі:
А) лейкопласт,   Б) хлоропласт,   В) хромопласт,   Г) мітохондрія
4.    У результаті фотосинтезу рослини:
А) поглинають кисень,   Б) утворюють глюкозу,   В) виділяють вуглекислий газ  
Г) розщеплюють хітин.
5.    Хемосинтез можуть здійснювати:
А) залізобактерії,   Б) покритонасінні,   В) мохи,   Г) папороті
6.    Кисень, який утворюється в процесі фотосинтезу, вилучається з молекули речовини:       А) РНК,   Б) глюкоза,   В) вуглекислий газ,   Г) вода
ІІ рівень
7.Які твердження є вірними?
    А)До одномембранних органел належать ЕПС,комплекс Гольджі, лізосома.             
    Б)Фотосинтез може відбуватися у хлоропластах,хромомпластах та лейкопластах.
     В)Трансляція це- етап, під час якого за інформацією, що міститься в іРНК, синтезується поліпептидний ланцюг молекули білка.                                                       
    Г)Рибосомальна РНК-бере участь у процесах дозрівання РНК.                                         
ІІІ рівень

8.Установіть відповідність:
Групи органел
Органели

1 немембранні
А вакуоль
Г війка
2 одномембранні
Б джгутик
Д ядро
3 двомембранні
В мітохондрія
Е лізосома

9.Установіть відповідність:
Тип обміну
Особливості процесу
1.    Пластичний
А енергія використовується
2.    Енергетичний
Б утворюються органічні молекули

В розщеплюються складні органічні сполуки

Г енергія запасається
10 Установіть відповідність між екосистемами і групами, до яких вони належать
  ЕКОСИСТЕМИ
    ГРУПИ
1
 Поле пшениці
А)штучні екосистеми
2.
пустеля

3
Чорне море
Б) природні екосистеми
4.
город

5.
тундра

6.
Ферма з вирощування мідій


ІV рівень.
11.На конкретних прикладах  поясніть, як дія антропогенного фактору може порушувати рівновагу в екосистемі.

Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну адресу   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



                      21.05.2020.   Біологія. 6 клас
Тема. Узагальнення.

Завдання №1. Опрацюй матеріал підручника на стор. 212-221.
Завдання №2. За допомогою мал.236 на стор. 220 пригадай будову клітини рослин, грибів і бактерій.
Завдання №3. Склади сенкани на теми: «Рослини», «Бактерії», «Гриби»
(1 строка – назва, 2 строка- 2 прикметника, 3 строка- 3 дієслова, 4 строка- сутність явища, 5 строка- синонім до назви).

Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну адресу   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



            21.05.2020.    Природознавство. 5 клас

Тема.  Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи.  
Завдання №1. Опрацюй параграф  48.
Завдання №2. Запиши назви основних природоохоронних територій.
Виконай завдання  № 4 на стор. 189.
Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну адресу   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



                21.05.2020.   Основи здоров’я. 7 клас

Тема. Заходи профілактики інфекційних захворювань.  

Завдання №1. Опрацюй параграф 31.
Завдання №2.. Наведи приклади інфекційних захворювань. Які шляхи потрапляння інфекції ворганізм?
Завдання №1.Склади поради щодо профілактики туберкульозу.


Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com


                       21.05.2020.   Основи здоров’я. 8 клас
Підсумкова контрольна робота
Завдання 1- 8 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких може бути декілька вірних.
1.               Підлітковий вік характеризується: а) тільки фізичними змінами в організмі підлітка; б) тільки психологічними змінами; в) тільки соціальними змінами; г) зміни відбуваються в усіх сферах - фізичній, психологічній, етичній, соціальній.
2.             Яких правил слід дотримуватися, перебуваючи у сховищі при надзвичайній ситуації?: а) не курити; б) не здіймати галас; в) не приводити тварин; г) не читати.
3.             Виберіть правила безпечного харчування: а) їжа має бути свіжою та якісною; б) їжа має бути правильно приготованою; в) посуд, у якому готували й у якому подають їжу, має бути чистим; г) приготовану їжу не можна довго зберігати.
4.             Які правила сприятимуть здоров'ю ваших зубів?: а) не відмовляйтесь від твердої їжі; б) відмовляйтесь від твердої їжі; в) довго жуйте тверді овочі й фрукти; г) жуйте швидко.
5.              Що треба робити, коли ви пізно повертаєтесь додому?: а) не підходьте близько до стін будинків, дверей під'їздів і заростей чагарнику; б) намагайтеся не ходити тунелями й підземними переходами поодинці; в) якщо вас переслідують, потрібно прискорити ходу, перейти на інший бік вулиці або ж вийти в людне місце; г) якщо хтось використовує проти вас силу або погрожує це зробити - кричить, аби привернути увагу й налякати  нападника.
6.             Інформація: а) завжди впливає позитивно; б) може бути дуже різної якості; в) завжди об'єктивна і перевірена; г) може бути помилковою, безграмотною, необ'єктивною.
7.              Духовний розвиток людини визначає: а) мету її існування; б) ідеали й життєві цінності; в) морально - етичні принципи; г) її фізичні здібності.
8.             Соціально зрілій особистості притаманні: а) безвідповідальність; б) нетерпимість; в) саморозвиток; г) невміння спілкуватися з людьми.
Дайте розгорнуту відповідь на питання.
9. Які фактори впливають на розвиток особистості?
10.Що слід робити для того аби ваші зуби були міцними й здоровими?
Практична частина
Проаналізуйте ситуацію, згадайте послідовність надання допомоги при харчовому отруєнні, опишіть алгоритм ваших дій, зробіть висновки.
Ситуація для аналізу: ваш однокласник отруївся неякісними продуктами. У нього блювота й біль у животі.

Надішли відповіді на ber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога