13.04.2020.                  Понеділок
    
                                   13.04 2020.     Біологія. 10 клас
Тема. Суть та біологічне значення запліднення людини.

Для того, щоб зрозуміти сутність процесу запліднення, вам потрібно пригадати будову гамет та особливості гаметогенезу людини.  Для цього пропоную виконати:
Завдання № 1. « Продовжи речення»
1.     Процес утворення статевих клітин (___________)
2.     Поділ клітин, який лежить в основі утворення статевих клітин (______)
3.     Гаплоїдна клітина з великим запасом поживних речовин (_______)
4.     Процес формування чоловічих статевих клітин (__________)
5.     Перша стадія гаметогенезу (_________)
6.     Акросома сперматозоїда містить ферменти, що розщеплюють (____)
7.     Процес формування жіночих статевих клітин (__________)
8.     Диплоїдні первинні статеві кілтини (__________)
9.     Стадія розвитку гамет, для якої є характерним мейотичний поділ (_____)
10.                       Які клітини і скільки утворюється при сперматогенезі (_________)
11.                       Ззовні овоцит вкритий (__________)
12.                       У чоловічому організмі утворення гамет починається після (________)

Завдання № 2.  Опрацюйте текст підручника на стор.239-241. та відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc  .
   -Запишіть у зошит стадії запліднення людини.
   -Поповніть свій біологічний словник новими термінами: моно- і поліспермія, гамони, ізогамія,анізогамія, оогамія
  - Зверніть увагу на причини порушення процесів запліднення у людини
Завдання № 3. Виконайте  роботу на зіставлення (стор.241-242 підручника). При умові правильного виконання ви отримаєте наукову назву процесів запліднення.
 Виконане 1 та 3 завдання надішліть  на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.




                       13.04.2020 Біологія. 11 клас
Тема. Біологічна небезпека та біологічний захист.

 Завдання №  1.  Опрацюйте матеріал за посиланням: https://pidruchniki.com/70724/bzhd/biologichni_faktori_nebezpeki а також текст підручника на стор.192-195.
Завдання №  2 Як ви вважаєте, чи є пандемія коронавіруса біологічною небезпекою?
Складіть перелік заходів біологічного захисту на індивідуальному та державному рівнях, що застосовуються для боротьби з коронавірусом. Запишіть їх у зошит та  надішліть  на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.



                            13.04.2020 Біологія. 9 клас
         Тема. Огляд основних еукаріотичних таксонів.

Ви вже знайомі із новим варіантом систематики живих організмів, яку запропонував К. Воуз у 1900 році – системою 3 Доменів (Бактерії, Археї, Еукаріоти).
Зараз розглянемо найбільший за кількістю видів домен –Еукаріоти.

Завдання № 1. За матеріалом підручника на стор. 178-179 пригадайте:
   -що обєднує усі еукаріотичні організми.
   -які основні еукаріотичні царства
   -які характерні особливості кожного царства
Завдання № 2. За допомогою схеми пригадайте різноманітність багатоклітинних еукаріотів, які розглядали у 6-7 класах
D:\школа\Ментальні карти нові\Різноманітність багатоклітинних еукаріотів.jpg

Завдання № 3. Складіть порівняльну характеристику царств Гриби, Рослини, Тварини і запишіть у зошит

Порівняльні ознаки
Царство Гриби
Царство Рослини
Царство Тварини
Клітинна стінка



Наявність пластид



Кількість геномів



Запасаючий полісахарид



Тип живлення



Спосіб життя




Завдання № 4. Пропоную подумати над питаннями підвищенної складності і відповісти на 2 з них
1.    Чому величезні водорості, розмір яких сягає кілька десятків метрів і які складаються з мільярдів клітин, не вважають справжніми багатоклітинними організмами?
2.    Чим гормони тварин відрізняються від фітогормонів?
3.    Чому, на вашу думку, одноклітинні еукаріоти розглядають як окрему групу організмів?
4.     Чому тварин вважають більш досконалими істотами, ніж рослин чи грибів?
Завдання №3, №4 надішліть  на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.




                                  13.14.2020.    Біологія. 6 клас
Тема.  Практична робота №4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.

Наші сучасні помешкання  далекі від екологічно безпечних взірців. Поліпшити становище можна за допомогою кімнатних рослин, які дарують гарний настрій,допомагають зняти стрес, мають заспокійливу дію. Але навіть найневибагливішій рослині потрібно забезпечити гарні умови для росту та цвітіння. Саме це ми сьогодні і з’ясуємо.

Завдання № 1. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=oqrFfDWZxLk
Які рослини з тих ,що ви побачили, є у вас дома?.
Завдання № 2. Виконайте практичну роботу за інстукцією, що на стор.190-191підручника. Охарактеризуйте 4 кімнатні рослини (на вибір) за поданою у підручнику схемою. Зробіть висновки.  
Надішліть  на Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.




                    13.04.2020. Основи здоров’я. 5 клас
Тема. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоровя людини.

Навколишній світ – прекрасний! Ліси і степи,озера і річки,гори і моря,рослинний і тваринний світ-окраса рідного краю! Людина- це частина природи. І саме природі ми зобов язані своїм існуванням,своєю досконалістю,своєю могутністю.
Пригадайте, що особисто ви робите для того,щоб зберегти природу?
Завдання № 1. Обговоріть з батьками слова народної мудрості. Як ви їх розумієте?
·       «Природа одному мати,іншому- мачуха»
·       «Хто полю годить,тому жито родить»
Завдання № 2.  пройдіть Крос-тест
   - На окремому аркуші паперу ви позначаєте маршрут, а потім перевіряєте свій результат і порівнюєте його з результатами друзів. Бажаю успіху!
1. Відомо, що середня тривалість життя первісних людей не перевищувала 30 років. Як ти вважаєш, причиною цього найчастіше був голод (4) чи хвороби (5)?
2. У середні віки мало хто з людей доживав до похилого віку. На твою думку, причиною смерті в ті часи частіше був голод (6) чи епідемії (7)?
3. Сучасні люди живуть значно довше, ніж їхні пращури. Як ти гадаєш, що нині найбільше загрожує життю і здоров’ю людей: стихійні лиха (8) чи негативні наслідки технічного прогресу (9)?
4. Причиною передчасної смерті первісних людей найчастіше був голод. Велика здобич траплялася не щодня (2).
5. Неправильно. Вчені довели, що хоч первісні люди також хворіли, але головною причиною короткого життя було те, що хвора людина не могла добувати собі їжу й помирала від голоду (1).
6. З того часу, як люди навчилися сіяти хліб і вирощувати худобу, голод перестав бути головною причиною смерті. Адже маючи невелику ділянку землі та кількох свійських тварин, можна було прогодувати всю родину (2).
7. Правильно! Епідемії таких інфекційних хвороб, як чума, віспа, холера, раз у раз спустошували міста, країни, континенти. Мешканці середньовічних міст жили в умовах жахливої антисанітарії. Наприклад, вони навіть не здогадувалися, що причиною хвороб є нечистоти, які люди виливали у річки і просто на вулиці. Не дивно, що інфекції швидко поширювалися (3).
8. Неправильно. Хоч природні катаклізми трапляються і сьогодні, люди навчились у багатьох випадках передбачати їх (3).
9. XX століття назвали віком науково-технічної революції (НТР), яка принесла людству нечувані раніше вигоди: телефон, радіо, телебачення, автомобілі тощо. Однак технічний прогрес має і зворотний бік. Дорожньо-транспортні пригоди, пожежі, аварії на виробництвах, забруднення довкілля стали найбільшими небезпеками для здоров’я і життя людей (10).
10. Ти дістався(лася) фінішу.

Завдання № 3.   Намалюйте  малюнок на тему «Збережемо чарівний світ природи» або зробіть  саморобку з пластикових упаковок . Сфотографуйте та надішліть наVaber  (050 1364327). або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.










Комментарии

Популярные сообщения из этого блога