06.04.2020.                       Понеділок

Біологія. 10 клас
Тема. Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання.

Завдання № 1. Опрацюйте текст підручника на стор.231-233. Поповніть свій біологічний словник новими термінами: протоонкогени,онкогени, гени-супресори, гени-мутатори.
Завдання № 3. Виконайте самостійну роботу на доведення (стор.233-234 підручника). При умові правильного виконання ви отримаєте прізвище врача, який вперше назвав злоякісну пухлину карциномою (від грец. краб). Складіть перелік заходів по профілактиці злоякісних пухлин.  Виконане завдання надішліть  Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.

Біологія. 11 клас
Тема. Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.

Завдання № 1. Подумайте над висловом  А. Кларка: «Будь-яку достатньо розвинуту технологію неможливо відрізнити від магії».   ка на стор.231-233. Поповніть свій біологічний словник новими термінами: протоонкогени,онкогени, гени-супресори, гени-мутатори.
Завдання № 2.  Перегляньте презентацію за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=queAHtLEPIU .Запишіть основні напрямки сучасної біотехнології.
Зверніть увагу, що біотехнологія- це наука і одночасно процес виробництва.
Завдання № 2.  Підготуйте повідомлення про досягнення біотехнології у сучасній медицині.

Біологія. 9 клас
Тема. Основи еволюційної філогенії та систематики.

Завдання № 1. Заматеріалом підручника на стор. 174-175 пригадати, що вивчає біологічна систематика а також основні таксони царства Рослин та Тварин.
Завдання №2. За матеріалом підручника (стор. 176-177) ознайомтесь  із новим варіантом   систематики організмів- системою трьох доменів, яку запропонував К.Воуз.
Завдання № 4. Проаналізуйте таблицю на стор.177 Порівняльна характеристика основних груп живих організмів.
Завдання№5.Пригадайте, як називаються науки, що вивчають основні групи живих організмів.Потрібно вказати назву або продовжити речення.
1.Система наук про життя. (_____).
2.Наука про рослини. (______).
3.Наука про тварини. (_______).
4.Вивченням мікроорганізмів займається… (______).
5.Бактерії — об’єкт дослідження… (___________).
6.Гриби вивчає… (______).
7.Найпростіші. (______--).
8.Комахи. (_______).
9.Риби. (_______).
10.Класифікацію різних груп організмів здійснює… (_______).
11.Зовнішню будову організмів вивчає… (________).
12.Внутрішню будову організмів вивчає… (________).
13.Обмін речовин і енергії в живих істотах розглядає… (_______).
14.Мікроскопічну будову тканин вивчає… (________).
15.Закономірності спадковості та мінливості досліджує… (________).
16.Наука, що вивчає закономірності поширення живих організмів на Землі, називається… (___________).
17.Наука про викопні організми. (________).

Завдання № 5. Виконайте № 6 стор.175 підручника. 

Виконані завдання надішліть  Vaber  (050 1364327)  або електронну скриньку   svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.


Біологія. 6 клас
Тема. Порівняння будови мохів,  папоротей, покритонасінних рослин .

Завдання № 1. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=959qr5r0nCs. Пригадати основні осбливості будови та життєдіяльності спорових рослин.
Завдання № 2. Розглянути мал. 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175,  176, 180, 183, 184 Пригадати назви основних представників спорових  та квіткових рослин.

Завдання № 3. Виконати практичну роботу №3 Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин інструкцією в підручнику на стор.170.
Надіслати на  Vaber  (050 1364327).



Основи здоров’я. 5 клас
Тема. Безпека на дворі .

За матеріалами текста підручника і відео за посиланням:
1. Складіть памятку «Правила поведінки надворі».
2. Перевірте свої знання, виконавши тест.
1.Зроби правильний вибір місця відпочинку:
  А. підвал сусіднього будинку
  Б. покинуте будівництво
  В.дячий майданчик
2. Ситуація з незнайомцем вийшла з-під  контролю. Докого звернутися за допомогою?
  А.  випадкового перехожего
  Б.  поліцейського
  В. продавця чи іншої людини на робочому місці
3. В екстремальних ситуаціях краще залишатися:
  А. байдужим
  Б. веселим
  В. намагатися знайти правильне рішення
4. Якщо на вулиці до вас підїхав автомобіль і водій почав поводитись агресивно:
  А. крічіть і тікайте в напрямку, протилежному автомобілю
  Б. вступіть з ним у суперечку
  В. поговоріть з ним про правила ввічливого спілкування
5. Якщо ви зазнали нападу з метою викрадення, необхідно:
  А. пишатися цією подією
  Б. скласти вимоги до нападників
  В. створити якнайбільше галасу, відбиваючисьчим-небудь від нападників.

Надіслати завдання на Vaber  (050 1364327).




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога