22.04.2020
Середа
22.04
2020. Біологія. 8 клас
Тема. Профілактика захворювань ендокринної системи.
Завдання № 1.
Опрацюйте матеріал підручника на
стор.178-181. Запишіть у зошит наступні
терміни: гіпофункція, гіперфункція, стрес, фізіологічний стрес, психологічний
стрес.
Завдання №2. Перегляньте презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-profilaktika-zahvoruvan-endokrinnoi-sistemi-stres-245084.html . Зверніть увагу на симптоми порушення щитоподібної
залози.
Виконайте завдання слайда № 7.
Завдання №3. Розв’яжіть біологічні задачі.
А). Молодий
організм росте занадто швидко і досяг висоти двох метрів. Визначте
захворювання, при гіпо – чи гіперфункції якого гормону та якої залози
проявляється хвороба?
Б). Людина
відчуває постійну спрагу, різко худне. Рівень глюкози в крові підвищений. З’являється
цукор в сечі. Визначте захворювання, при гіпо – чи гіперфункції якого гормону
та якої залози проявляється хвороба?
В). У людини
підвищений артеріальний тиск, посилюється збудливість нервової системи, виникає
дратівливість і швидка стомлюваність, щитовидна залоза збільшена. Визначте
захворювання, при гіпо – чи гіперфункції якого гормону та якої залози
проявляється хвороба?
Г). У людини
глибоке дихання, підвищена температура тіла, збільшується сила і частота
серцевих скорочень. Організм готується до швидкої відповіді на можливу
небезпеку. Визначте стан організму, при гіпо – чи гіперфункції якого гормону та
якої залози проявляється такий стан.
Д). У людини
непропорційно збільшені розміри нижньої щелепи, кистей і стоп. Кістки
продовжують рости. Визначте захворювання, при гіпо – чи гіперфункції якого
гормону та якої залози проявляється хвороба?
Виконані 2-3 завдання сфотографуйте та
надішліть на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
22.04
2020. Біологія. 10 клас
Тема. Репродуктивне здоров’я молоді.
Завдання № 1. Опрацюйте
текст в підручнику на стор.244-245 а також презентацію
за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-reproduktivne-zdorov-ya-27839.html.
Завдання № 2. Всесвітня
організація охорони здоров’я (ВООЗ) оприлюднила сумну статистику: 39 % жінок і
20% чоловіків є безплідними. Найчастіше причинами безпліддя є запальні
захворювання статевої системи, порушення
роботи імунної та ендокринної систем організму, ксенобіотики. Але найбільш
поширеною суб’єктивною причиною безпліддя
й порушень розвитку є шкідливі
звички.
Обгрунтуйте судження про
вплив способу життя на репродуктивне здоров’я.
22.04
2020. Біологія. 7 клас
Тема. Соціальна поведінка тварин.
Завдання № 1. Використовуючи текст підручника
на стор.186-189 поповни свій біологічний словник такими термінами: комунікації
тварин, ієрархії тварин, анонімні угрупування, індивідуалізовані
(персоніфіковані) угрупування.
Завдання № 2.Переглянь презентацію за
посиланням: https://naurok.com.ua/socialna-povedinka-tvarin-7-klas-v-i-sobol-154282.html. Запиши у зошит:
-
ознаки угрупувань
-
приклади комунікації тварин
Зверни увагу!
Родина — група особин, у якій
разом мешкають батьки і діти, причому перші піклуються про останніх (терміти,
мурашки, медоносна бджола, джмелі, деякі оси).
Колонії — скупчення
особин, які оселяються разом (берегова ластівка, дикий кріль, бабаки, риючі
оси).Зграї — тимчасові рухомі угруповання, які виникають для спільних міграцій. пошуків їжі тощо (сарана, горобці, вовки).
Табуни — це більш-менш постійні угруповання тварин (китоподібні, мавпи, копитні).
Завдання № 3. Виконай вправу «Так — ні”
1.
Інстинкти специфічні для кожного виду.
2.
Харчова поведінка притаманна всім тваринам і
характеризується значною різноманітністю.
3.
Прикладом оборонної реакції є згортання їжака в клубок під
час небезпеки
4.
Поведінку можна умовно поділити на природжену і набуту.
5.
Розчісування кігтями шерсті ссавцями є прикладом
репродуктивної поведінки.
6.
Заготовлення бджолами меду є прикладом харчової поведінки.
7.
До захисної поведінки належать дії, спрямовані на уникнення
небезпеки.
8.
У більшості видів тварин агресивні конфлікти відбуваються в
осінній час, коли активні статеві залози.
9.
Репродуктивна поведінка — найскладніший і найважливіший тип
поведінки тварин, пов’язаний з розмноженням.
10.
Полювання ссавців є способом добування нерухомих живих
об’єктів.
11.
Батьківська поведінка об’єднує поведінкові акти, пов’язані з
виведенням потомства.
12.
У птахів першою фазою батьківської поведінки вважається
турбота про пташенят.
Завдання
№ 4.
Визнач, до якої форми поведінки належать:
а) вистежування здобичі лисицею;
б) будівництво гнізда перепілкою;
в) вигодовування пташенят;
г) захист кішкою кошенят від собаки;
д) вилизування дитинчат вовчицею;
е) «купання» горобця в піску;
є) згортання їжака в клубок;
ж) тварини валяються в снігу;
з) обнюхування твариною навколишніх предметів;
и) викидання чорнильної фарби головоногими молюсками;
і) горіхівка ховає кедрові горішки в мох
Виконані 3-4 завдання сфотографуй та надішли на Vіber (050 1364327)
або електронну адресу: svitlana.grinenko2020@gmaіl.com.
22.04.2020.
Природознавство. 5 клас
Тема. Угрупування організмів. Екосистеми.
Завдання №1. Опрацюй текст підручника га
стор.165-171 та відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=wk5Ql0RqZE0.
Запиши у зошит:
-
що називають угрупуванням та
екосистемою
-
які бувають види угрупувань
-
наведи приклади природних та
штучних екосистем.
Завдання №2. Розглянь
мал.164 на стор.169 підручника. Запиши у зошит складові екосистеми:
-
утворювачі (рослини);
-
споживачі (тварини);
-
руйнівники (бактерії, гриби)
Завдання №3. Виконай бліц- тест.
1. До складу екосистеми не входять:
а) рослини;
б) тварини;
в) гриби і бактерії;
г) зорі.
|
2.
Рослини в
екосистемах ще називають:
а) утворювачами органічної речовини;
б) споживачами органічної речовини;
в) розкладачами органічної речовини.
|
3. Найбільше видів організмів можна побачити в:
а) пустелях;
б) солоних водоймах;
в) тропічних лісах;
г) високо в горах.
|
4. Ліс у порівнянні зі степом:
а) має більше ярусів;
б) має менше ярусів;
в) має однакову кількість ярусів.
|
5. Укажіть ряд, в якому названі мешканці саван Африки:
а) дика свиня, козуля, заєць, вовк;
б) дрохва, ковила, ховрах, кулан;
в) жираф, антилопа, лев, гепард;
г) оцелот, анаконда, мурахоїд, тукан.
|
6. В якій штучній екосистемі можна зустріти найбільше
видів рослин і тварин?
а) поле;
б) сад;
в) город;
г) парк.
|
Виконані завдання сфотографуй і надішли на Vіber (050 1364327).
Комментарии
Отправить комментарий