02.04.2020. Четверг
Біологія. 9 клас
Тема. Світоглядні
та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Завдання № 1. Переглянути презентацію за посиланням:
Записати у зошит
основні наукові погляди на походження життя.
Завдання № 2. Виконати узагальнюючі завдання до теми «Еволюція
органічного світу» на стор. 172- 173 та надіслати на Vaber (050 1364327)
Біологія. 6 клас
Тема. Екологічні
групи рослин.
Пригадайте, які умови
необхідні для зростання рослин? Які організми називають автотрофними та
гетеротрофними?
Перегляньте презентацію
за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ekologichni-grupi-ta-zhittevi-formi-roslin-6-klas-18447.html
Завдання № 1. Опрацювати текст підручника на стор.174-177 та
записати у зошит чинники неживої природи:
-
температура
-
освітленість
(світло)
-
вода
(вологість)
-
склад
грунту
-
рельєф
місцевості
Завдання №2. Вибрати з переліку рослин, які належать до однієї
екологічної групи, зайву та пояснити свій вибір.
- Ковила, молодило, жито.
- Росичка, ряска, очерет.
- Сосна, береза, липа.
Результати записати у зошит.
Завдання №3. За матеріалам підручника на стор.178-183
скласти перелік з 10 найпоширеніших дерев, кущів, трав нашої місцевості.
Записати в зошит.
Природознавство. 5 клас
Тема. Вода
і тепло в житті організмів.
Завдання № 1. Опрацюйте матеріал підручника на стор.141-146
Завдання №2. Що допомагає тваринам, зображеним на мал. 142
виживати в умовах низьких температур?
Завдання №3. Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jUn9urCiGa0 Чи завжди ви дотримуєтесь цих порад? Завдання №4. Виконай письмово завдання
рубрики «Сторінка природодослідника»
на стор. 146.
Основи здоров’я. 7 клас
Тема. Найближче
оточення дитини.
Родина, друзі,
однокласники, вчителі – це твоє найближче оточення. У процесі спілкування між
вами виникають стосунки взаємовпливи. Цей вплив може бути позитивним і
негативним.
Завдання №1. За матеріалом підручника (стор.155-159) з’ясуй
ризики найближчого оточення.
Завдання №2. Обговори з батьками ситуацію на стор.158.
Проаналізуй традиції своєї родини. Які з них
ти хотів би передати своїм дітям? Які нові родинні традиції мрієш започаткувати?
Основи здоров’я. 8 клас
Тема. Атмосферні
забруднення та їх вплив на здоров’я людини.
Завдання № 1 .
Ознайомтесь із фактами.
ü За
даними ЮНЕСКО, на Землі сьогодні промисловістю, енергетикою, транспортом
поглинається стільки кисню, скільки вистачило б для життя більше 45 млрд.
людей.
ü На
кожного мешканця Землі щорічно випадає близько тонни небезпечних для здоров’я
речовин.
ü Сьогодні
400 суперміст світу викидають в атмосферу щорічно до 3 млрд. тонн відходів
(газів, аерозолів, пилу та ін..). Це на 500 млн. тонн більше, ніж дають 578
активних вулканів нашої планети.
-
Який зв'язок існує між
екологічним станом атмосфери та захворюваннями населення?
Завдання № 2.Опрацюй
текст підручника на стор. 112-115
Завдання
№ 3.Вправа «Так» чи «ні?»
1) транспорт забруднює повітря викидами газів,
підвищує рівень шуму, здійснює теплове та електромагнітне забруднення
атмосфери;
2) тютюновий дим не містить шкідливих для
атмосфери речовин;
3) кислотні дощі є одним із наслідків погіршення
екологічного стану атмосфери;
4) якщо опале листя дерев спалити, то це не
завдасть шкоди повітрю;
5) у сухому, загазованому й теплому повітрі
виникає синюватий прозорий туман, що неприємно пахне, подразнює очі, горло,
спричиняє задуху, бронхіальну астму, емфізему легенів тощо;
6) кислотні дощі покращують врожаї в сільському
господарстві;
7) клімат Землі не залежить від стану атмосфери;
8) знищення лісів погіршує екологічний стан
атмосфери;
9) атмосфера є однією з найголовніших умов життя
на планеті;
10) використання аерозолів не впливає на повітря у
житлових приміщеннях, а значить і не є шкідливим для здоров’я людини.
Виконай у зошиті.
Комментарии
Отправить комментарий