02.04.2020. Четверг

Біологія. 9 клас
Тема. Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Завдання № 1. Переглянути презентацію за посиланням:
Записати у зошит основні наукові погляди на походження життя.
Завдання № 2. Виконати узагальнюючі завдання до теми «Еволюція органічного світу» на стор. 172- 173 та надіслати на Vaber  (050 1364327) 

Біологія. 6 клас
Тема. Екологічні групи рослин.
Пригадайте, які умови необхідні для зростання рослин? Які організми називають автотрофними та гетеротрофними?
Перегляньте презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ekologichni-grupi-ta-zhittevi-formi-roslin-6-klas-18447.html
Завдання № 1. Опрацювати текст підручника на стор.174-177 та записати у зошит чинники неживої природи:
-         температура
-         освітленість (світло)
-         вода (вологість)
-         склад грунту
-         рельєф місцевості
Завдання №2. Вибрати з переліку рослин, які належать до однієї екологічної групи, зайву та пояснити свій вибір.
  1. Ковила, молодило, жито.
  2. Росичка, ряска, очерет.
  3. Сосна, береза, липа.
Результати записати у зошит.
Завдання №3. За матеріалам підручника на стор.178-183 скласти перелік з 10 найпоширеніших дерев, кущів, трав нашої місцевості. Записати в зошит.

Природознавство. 5 клас
Тема. Вода і тепло в житті організмів.
Завдання № 1. Опрацюйте матеріал підручника на стор.141-146
Завдання №2. Що допомагає тваринам, зображеним на мал. 142 виживати в умовах низьких температур?
Завдання №3. Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jUn9urCiGa0 Чи завжди ви дотримуєтесь цих порад? Завдання №4. Виконай письмово завдання рубрики «Сторінка природодослідника»
на стор. 146.

Основи здоров’я. 7 клас
Тема. Найближче оточення дитини.
Родина, друзі, однокласники, вчителі – це твоє найближче оточення. У процесі спілкування між вами виникають стосунки взаємовпливи. Цей вплив може бути позитивним і негативним.
Завдання №1. За матеріалом підручника (стор.155-159) з’ясуй ризики найближчого оточення.
Завдання №2. Обговори з батьками ситуацію на стор.158.
 Проаналізуй традиції своєї родини. Які з них ти хотів би передати своїм дітям? Які нові родинні традиції мрієш започаткувати?


Основи здоров’я. 8 клас
Тема. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я людини.
Завдання № 1 . Ознайомтесь із фактами.
ü     За даними ЮНЕСКО, на Землі сьогодні промисловістю, енергетикою, транспортом поглинається стільки кисню, скільки вистачило б для життя більше 45 млрд. людей.
ü     На кожного мешканця Землі щорічно випадає близько тонни небезпечних для здоров’я речовин.
ü     Сьогодні 400 суперміст світу викидають в атмосферу щорічно до 3 млрд. тонн відходів (газів, аерозолів, пилу та ін..). Це на 500 млн. тонн більше, ніж дають 578 активних вулканів нашої планети.
-         Який зв'язок існує між екологічним станом атмосфери та захворюваннями населення?
Завдання № 2.Опрацюй текст підручника на стор. 112-115
Завдання № 3.Вправа «Так» чи «ні?»
1) транспорт забруднює повітря викидами газів, підвищує рівень шуму, здійснює теплове та електромагнітне забруднення атмосфери;
2) тютюновий дим не містить шкідливих для атмосфери речовин;
3) кислотні дощі є одним із наслідків погіршення екологічного стану атмосфери;
4) якщо опале листя дерев спалити, то це не завдасть шкоди повітрю;
5) у сухому, загазованому й теплому повітрі виникає синюватий прозорий туман, що неприємно пахне, подразнює очі, горло, спричиняє задуху, бронхіальну астму, емфізему легенів тощо;
6) кислотні дощі покращують врожаї в сільському господарстві;
7) клімат Землі не залежить від стану атмосфери;
8) знищення лісів погіршує екологічний стан атмосфери;
9) атмосфера є однією з найголовніших умов життя на планеті;
10) використання аерозолів не впливає на повітря у житлових приміщеннях, а значить і не є шкідливим для здоров’я людини.
Виконай у зошиті.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога