30 03.2020. понеділок
Біологія. 10 клас.
Тема. Особливості
процесів репродукції та регенерації організмів.
Поміркуйте! Чому
губки за своєю здатністю до регенерації перевершують усі відомі тварини? Яка
властивість живого є основою цієї властивості?
Завдання № 1.
Опрацювати параграф 54. Звернути увагу як відбувається регенерація на різних
рівнях організації життя.
Завдання №2.
Заповнити таблицю «Порівняльна характеристика різних видів регенерації»
|
0знака
|
Фізіологічна
|
Репаративна
|
|
Визначення
|
|
|
|
Значення
|
|
|
|
Інтенсивність
|
|
|
|
Приклади
|
|
|
Завдання № 3.
Зробити висновок про значення
регенерації в житті організмів.
Біологія 11 клас.
Тема. Центри
різноманітності та походження культурних рослин.
Завдання № 1.
Опрацювати текст підручника на стор. 176-177.З’ясувати сутність явища гомологічних рядів спадкової
мінливості.
Завдання № 2.
Розглянути гомологічні ряди спадкової мінливості у 3 видів злаків (мал. 47.1
стор.176).
Завдання № 3.
Використовуючи відео за посиланням https:// youtu.be/VzeMrmMXJQc відповісти на запитання:
1.Які культурні
рослини найдавніші?
2.Скільки видів
окультурених рослин?
3.Які особливості
селекції рослин?
4.З яких диких
тварин походять свійські?
5.Які основні
методи збільшення генетичної різноманітності організмів?
Завдання №3.
Підготувати повідомлення про М.І. Вавілова.
Біологія. 9 клас.
Тема. Вид.
Критерії виду.
Завдання №
1.Опрацювати параграф 40-41. Записати у зошит значення термінів: вид, мікроеволюція,
адаптація, дивергенція, конвергенція, паралелізм.
Зверніть увагу! У
природі трапляються видв-двійники, тому для визначення виду використовуютть не
лише одну ознаку, а цілий комплекс
критерієв виду.
Завдання № 3. Переглянути
відео за посиланням https://vseosvita.ua та записати основні положення СТЕ а також прізвища
вчених, які зробили великий внесок у розвиток СТЕ.
Завдання № 4.
Навести по 2 приклади конвергенції, дивергенції, паралелізму та записати йх в зошит.
Біологія. 6 клас.
Тема. Покритонасінні,
або Квіткові.
Завдання №
1. Опрацювати текст підручника на стор.
168-169. Поповнити свій біологічний словник термінами: однодольні та дводольні
рослини.
Завдання №
2. Розглянути на мал. 181 будову
однодольних та дводольних рослин і виявити ознаки іх відмінності.
Завдання № 3.Дати
відповіді на запитання 1-3, стор.170, тести 1-2 стор. 169.
Комментарии
Отправить комментарий